
Σύλληψη 50χρονου που καλλιεργούσε κάνναβη στην αυλή του σπιτιού του στη Λογγά Μεσσηνίας
Αυστριακός ο 50χρονος συλληφθείς
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, χθες (26.6.2026) το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Πύλου – Νέστορος, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 50χρονος αλλοδαπός, γιατί σε έρευνα που έγινε στον αύλειο χώρο της οικίας του, διαπιστώθηκε να καλλιεργεί σε γλάστρες, -7- φυτά κάνναβης, ύψους έως -15- εκατοστών, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν. Επιπλέον, σε έρευνα που έγινε στην οικία του ανωτέρω, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους –6,1- γραμμαρίων, καθώς και μικροποσότητα κοκαΐνης.