
Σύλληψη 37χρονου από το Αβραμιού για το τηλεφώνημα φάρσα για “βόμβα” σε βιομηχανία
Δικογραφία για διασπορά ψευδών ειδήσεων σε βάρος του 37χρονου
Εντοπίστηκε ο άγνωστος δράστης του τηλεφωνήματος για “βόμβα” στην καπνοβιομηχανία Καρέλια, που τελικά αποδείχτηκε φάρσα. Ο 37χρονος από το Αβραμιού δεν είχε καμία σχέση με την επιχείρηση, και είναι άγνωστο ακόμα το κίνητρο της έκνομης αυτής πράξης. Να σημειωθεί ότι είχε καλέσει στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνία το βράδυ της Δευτέρας στις 20.50 και είχε ισχυριστεί ότι είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στην καπνοβιομηχανία στο Ασπρόχωμα. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της κλήσης ήταν εμφανής ο αριθμός του τηλεφώνου του- δεν ήταν σε απόκρυψη- με τους αστυνομικούς να εντοπίζουν και το στίγμα του.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, χθες (23.6.2026) το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Μεσσήνης, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 37χρονος ημεδαπός, γιατί όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο ανωτέρω την 22.6.2026 το βράδυ προέβη σε τηλεφωνική κλήση στο Κέντρο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μεσσηνίας και ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία, σε τοπική κοινότητα του δήμου Καλαμάτας.