Ενώπιον του Δημάρχου: Μαθήτριες και μαθητές έθεσαν ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Καλαμάτας
Μελέτες για την βελτίωση του τμήματος Κορυφάσιο – Χώρα και η δημιουργία ποδηλατόδρομου – πεζοδρόμου Μεσσήνη – Μπούκα