Ο γνωστός ανταγωνισμός της cola είναι και πάλι σε πλήρη εξέλιξη.

Ο γνωστός ανταγωνισμός της cola είναι και πάλι σε πλήρη εξέλιξη καθώς τα δύο κορυφαία ονόματα στον κλάδο παγκοσμίως μάχονται για έναν ολοένα και μειούμενο πληθυσμό που αγαπά τα αναψυκτικά.

Αν και η PepsiCo Inc. έχει διαφοροποιήσει τη δραστηριότητά της – κυρίως τα πατατάκια Frito-Lay τροφοδότησαν την ανάπτυξη της εταιρείας το περασμένο τρίμηνο – ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από την Coca-Cola Inc. έχει αναγκάσει την εταιρεία να δώσει έμφαση στην ισχυροποίηση του τμήματος αναψυκτικών.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι στην cola», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της PepsiCo, Hugh Johnston, σε συνέντευξή του μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου την περασμένη Πέμπτη. «Ο ανταγωνισμός έχει σαφώς εντείνει τη διαφήμιση στα αναψυκτικά cola και εμείς θα κάνουμε το ίδιο – και το κάνουμε ήδη».

Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com