Βρέθηκε η σορός του Γιώργου Μπαλταδώρου που έπεσε με το Mirage 2000 – 5

Βρέθηκε η σορός του άτυχου χειριστή του Mirage 2000-5, Γιώργου Μπαλταδώρου που κατέπεσε ανοιχτά της Σκύρου την Πέμπτη το μεσημέρι.

Η σορός του σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου εντοπίστηκε σήμερα το πρωί ανοιχτά της Σκύρου. Οπως αποκάλυψε ο δήμαρχος του νησιού, γύρω στις 09:30 το πρωί, αλιευτικό σκάφος που συμμετείχε στις έρευνες εντόπισε την σορό του πιλότου.

Ο δήμαρχος Σκύρου Μίλτος Χατζηγιαννάκης ανέφερε στην «ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ» ότι φαίνεται πως επιβεβαιώθηκαν οι πρώτες πληροφορίες ότι δεν πρόλαβε να αντιδράσει στην πτώση του αεροπλάνου.

Πολλοί ψαράδες από το νησί αλλά και από τα κοντινά νησιά πήραν μέρος στις έρευνες μόλις το επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στη Σκύρο επικρατεί βαθιά θλίψη καθώς οι κάτοικοι του νησιού έχουν στενούς δεσμούς με τους ανθρώπους της Πολεμικής Αεροπορίας που εδρεύουν στο νησί.

Την ίδια ώρα, τα ερωτήματα για τα αίτια της τραγωδίας παραμένουν αναπάντητα. Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό πόσων ετών ήταν το αεροσκάφος, ενώ ο πιλότος ήταν εμπειρότατος, με πολλές ώρες πτήσης στο ενεργητικό του.

Τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις κηρύχθηκε την Πέμπτη με εντολή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου με αφορμή το θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του MIRΑGE 2000-5 σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου του οποίου το αεροσκάφος συνετρίβη 9 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Σκύρου.

Πώς χάθηκε το Mirage 2000-5 με τον Σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο και πώς λίγο έλειψε να χαθεί και το δεύτερο αεροσκάφος;

Οι δύο εκδοχές για την πτώση του Mirage

Όλα δείχνουν ότι το Νο1 του σχηματισμού, το μαχητικό δηλαδή που στο πιλοτήριο ήταν ο Γιώργος Μπαλταδώρος, συνέχισε την καθοδική πορεία μέσα στο περιβάλλον χαμηλής ορατότητας, και τα κρίσιμα δευτερόλεπτα λίγο πριν φτάσει στη θάλασσα είτε επιχείρησε να επιβεβαιώσει αν η πορεία του ήταν ακριβής ή αν συμβαίνει κάτι.

Η άλλη εκδοχή οδηγεί στο συμπέρασμα, με βάση τα στοιχεία της πτήσης, ότι είτε ο άτυχος χειριστής είτε υπέστη κάτι αιφνίδιο, είτε δεν πρόλαβε να εκτιμήσει έγκαιρα τον επερχόμενο κίνδυνο, λόγω του πολύ χαμηλού ύψους που δεν του άφησε περιθώριο αλλαγής πορείας και ανύψωσης.

Για δευτερόλεπτα σώθηκε ο δεύτερος πιλότος

Ο Νο2 του σχηματισμού σε κάποια στιγμή και ενώ ήδη βρισκόταν πολύ χαμηλά (μόλις λίγες εκατοντάδες μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας) αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Σταμάτησε να ακολουθεί τον Νο1 υποψιαζόμενος από το χαμηλό ύψος ότι κάτι δεν πάει καλά.

Κατάλαβε ή είδε το τελευταίο δευτερόλεπτο ότι κάτι δεν πήγε καλά με το αεροσκάφος του συναδέλφου του. «Τράβηξε» και απαγκιστρώθηκε 300 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα κλάσμα δευτερολέπτου αργότερα αν λειτουργούσε ο εγκέφαλος και τα αντανακλαστικά του θα θρηνούσαμε και δεύτερο νεκρό.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ