
Toorbee: Έτσι έβαλε τα «γυαλιά» στους Κινέζους
Το να κερδίζεις ένα επιχειρηµατικό βραβείο στη χώρα σου είναι από µόνο του κατόρθωµα. Το να είσαι, όµως, η µοναδική µη κινεζική εταιρεία που καταφέρνει να πάρει την πρώτη θέση σε έναν διαγωνισµό απέναντι σε συνολικά 700 κινέζικες συµµετοχές και να σαρώνεις «εκτός έδρας» είναι πραγµατικά άθλος.
Η ελληνική startup Toorbee απέσπασε το βραβείο της πιο υποσχόµενης επιχειρηµατικής ιδέας στην Κίνα, βάζοντας τα «γυαλιά» στους αντιπάλους της. Είκοσι επιχειρηµατίες, επενδυτές και κυβερνητικοί αξιωµατούχοι, που αποτελούσαν την κριτική επιτροπή, ανέδειξαν τους Νίκο και Γιώργο Παπαχρήστο νικητές, έπειτα από τρεις διαγωνιστικούς γύρους. H εταιρεία, έχοντας ως αφετηρία την Ελλάδα, άρχισε να παρέχει τις υπηρεσίες της σε µεγάλους online travel agents της Κίνας για τη διανοµή «in-destination» υπηρεσιών σε δηµοφιλείς προορισµούς της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης. Ανάµεσα στις υπηρεσίες που παρέχει η Toorbee περιλαµβάνονται η µεταφορά, η ξενάγηση, οι ηµερήσιες εκδροµές, η εστίαση, η παροχή εκπτωτικών κουπονιών για αγορές κ.ά. Πρόκειται για µια B2B πλατφόρµα, η οποία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο µεταξύ της αυξανόµενης ζήτησης από µεγάλους OTAs (online travel agents) της Κίνας για τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται στον εκάστοτε προορισµό από ντόπιες εταιρείες.
Σχολιάζοντας στο Fortune την εν λόγω διάκριση, ο Γιώργος παραδέχεται πως…
Διαβάστε τη συνέχεια στο fortunegreece.com