Από την Έλγκα Νταϊφά

Η «πυρηνική Anna», όπως την αποκαλούν οι εχθροί και… οι εχθροί της (η φιλία είναι, λένε, άγνωστη λέξη στη βίβλο της ζωής της), έχει τη δύναμη να διαλύει καριέρες. Ελάχιστοι από τους «παίκτες» της μόδας (μόδιστροι, φωτογράφοι, μοντέλα, δημοσιογράφοι) τολμούν να ψιθυρίσουν κάποια αρνητική κριτική για εκείνη. Ανάμεσα στους γενναίους που υψώνουν ανάστημα απέναντί της είναι ο Roberto Cavalli, που έγραψε στο Twitter: «Η αμερικανική μόδα είναι χάλια. Η Wintour θέλει να τους κάνει όλους ίδιους με αυτήν. Δεν έρχεται ποτέ σε επιδείξεις μου γιατί δεν βάζω διαφήμιση στο περιοδικό». Στο ίδιο ύφος και ο Armani, που τη «στολίζει» με τα απαραίτητα «αξεσουάρ». Ο Ιταλός μετρ ακόμα δεν ξεχνάει όταν το 2014 τον σνόμπαρε και δεν πήγε στην επίδειξη μόδας του.

Μια σχέση, που στηρίζεται στην… αμφίδρομη ανάγκη για θόρυβο αλλά και δολάρια, ενώνει την Kim Kardashian και τον Kanye West με τη Wintour. H επιλογή της να τους φιλοξενήσει στο τεύχος Απριλίου (2014) με εξώφυλλο και πολυσέλιδο αφιέρωμα επικρίθηκε έντονα από τους πιστούς της Vogue.

Κάποιοι υπονόησαν ότι η reality persona πλήρωσε το αφιέρωμα, άλλοι ότι το έντυπο έπεσε στην παγίδα της ανούσιας επικαιρότητας. Η Wintour απάντησε «ήταν μια διασκεδαστική στιγμή. Όσα ακούγονται είναι ανυπόστατα». H Wintour παρέλειψε να πει ότι είχε ποντάρει στους 30 εκατ. followers που έχει το ζευγάρι στο Twitter, ενώ το περιοδικό παγκοσμίως έχει μόλις 3,6 εκατ. αναγνώστες. Παρά το ρίσκο, το τεύχος δεν πούλησε. Στις αποτυχημένες επιλογές της Wintour ανήκουν και τα τεύχη με τη Rihanna αλλά και εκείνο με τις αθλήτριες της βρετανικής γυναικείας Ολυμπιακής ομάδας.

Περισσότερα νέα και πλούσιο ρεπορτάζ στο People που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή μαζί με το Πρώτο Θέμα.