Ο Έλληνας καταναλωτής αξιολογεί ιδιαίτερα θετικά την αγοραστική εμπειρία του στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με σαφή βελτίωση στην αξιολόγηση την τελευταία τριετία.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από πανελλαδική έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 2.000 ατόμων.

Μία από τις βασικές τάσεις που παρατηρούνται στην έρευνα είναι η πολύπλοκη σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ποιότητα και στην τιμή, λόγω της οικονομική κρίσης.

Οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια αξιολογούν όλο και πιο θετικά την παρεχόμενη αξία σε σχέση με την τιμή που λαμβάνουν στις αγορές τους από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com