Εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση στα πάρκινγκ του Νέδοντα – Ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας του

Εύκολα και γρήγορα, σύμφωνα με το Δήμο Καλαμάτας, εξυπηρετείται, πλέον, ο οδηγός στο κεντρικό και στο βόρειο πάρκινγκ της Καλαμάτας, των οποίων η διαχείριση και λειτουργία, κατόπιν διαγωνισμού, έχει ανατεθεί στην ατομική επιχείρηση της Ελένης Τσουφλίδου (έναρξη: 1η Φεβρουαρίου 2018).

Η διαχείριση και λειτουργία των σταθμών από Δευτέρα έως Παρασκευή διαρκεί από 08:00 έως 21:00 και το Σάββατο από 08:00 έως 14:00. Κατά τις υπόλοιπες ώρες και τις επίσημες αργίες, οι χώροι στάθμευσης τελούν υπό διαχείριση μέσω του αυτόματου συστήματος, αλλά χωρίς καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος. Κατά τις ώρες λειτουργίας υπάρχει παρουσία προσωπικού της αναδόχου για την εξυπηρέτηση των χρηστών των πάρκινγκ (δύο υπάλληλοι στο κεντρικό και ένα στο βόρειο ανά βάρδια).

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

parking-nedonta-mhxanhma

 Ο οδηγός, κατά την είσοδό του στο πάρκινγκ, πατώντας ένα κουμπί στο ειδικό μηχάνημα, εφοδιάζεται με το εισιτήριο από τα τερματικά ελέγχου εισόδου. Το εισιτήριο το κρατάει, διότι του είναι αναγκαίο για να πληρώσει πριν την έξοδο. Ο κάτοχος μηνιαίας κάρτας στάθμευσης, που φέρει μαγνητική πίστα, την περνά από το μαγνητικό αναγνώστη και του επιτρέπεται η είσοδος.

Στη συνέχεια, ο οδηγός σταθμεύει σε κενή θέση και, όταν επανέλθει για να πάρει το όχημά του, πρέπει να επισκεφθεί είτε το αυτόματο ταμείο είτε το ταμείο στον οικίσκο της εισόδου / εξόδου. Στο αυτόματο ταμείο, ακολουθώντας τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, σκανάρει το εισιτήριο, πληρώνει, παίρνει την απόδειξη και τα ρέστα και κατευθύνεται στην έξοδο. Το ίδιο ισχύει κατ’ αναλογίαν και για το ταμείο που διαθέτει υπάλληλο.
Στην έξοδο, εισάγει στο ειδικό μηχάνημα το αρχικό εισιτήριο, ανοίγει η μπάρα και φεύγει. Εάν δεν έχει πληρώσει, η μπάρα δεν ανοίγει και του υποδεικνύεται να καταβάλει το αντίτιμο.
Όποιος διαθέτει μηνιαία κάρτα, την περνάει από το μηχάνημα ανάγνωσης, ανοίγει η μπάρα και βγαίνει.
Στο πάρκινγκ υπάρχει προσωπικό, που εξηγεί τη διαδικασία και διευκολύνει τους οδηγούς, ενώ δίδει λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα.
Εάν ο οδηγός θελήσει να βγει τις μεταμεσονύκτιες ώρες και υπάρξει πρόβλημα, μπορεί να καλέσει τον αριθμό έκτακτης ανάγκης που είναι σημειωμένος στο εισιτήριο και σε 5 λεπτά θα βρεθεί στο πάρκινγκ υπάλληλος, που θα τον διευκολύνει.

parking-nedonta-plhromh

ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ

Σημειώνεται ότι οι χρεώσεις έχουν παραμείνει ίδιες, όπως έχουν ρυθμισθεί με αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, δηλαδή 0,50 ευρώ ανά ώρα και όχημα και 50 ευρώ η μηνιαία κάρτα ανά όχημα.
Τα άτομα με ειδικές ανάγκες, προκειμένου να τύχουν του ευεργετήματος της δωρεάν στάθμευσης και για όσες θέσεις ορίζονται από την άδεια λειτουργίας των πάρκινγκ, θα πρέπει να προσκομίσουν στο γραφείο κίνησης του χώρου στάθμευσης το πρωτότυπο ειδικό σήμα, που τους έχει χορηγηθεί. Θα παραλάβουν δε ειδική κάρτα.
Σημειώνεται ότι η ανάδοχος επιχείρηση έχει την ευθύνη της διαχείρισης, καθαριότητας και ευπρεπισμού των δύο χώρων στάθμευσης με δικό της προσωπικό και μηχανήματα, αμειβόμενη γι’ αυτή την υπηρεσία της (93.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ κατ’ έτος και για πέντε έτη). Από τη σύμβαση είναι υποχρεωμένη να αποδίδει καθημερινώς το σύνολο των εισπράξεων στα ταμεία του Δήμου ή να προκαταβάλει αυτές. Προβλέπεται αυστηρή ποινή εφόσον αυτό δεν συμβεί.
Μετά το πέρας της σύμβασης, η διάρκεια της οποίας είναι πέντε έτη, τα μηχανήματα και ο λοιπός εξοπλισμός (αξίας άνω των 100.000 ευρώ) μένουν στην κυριότητα του Δήμου.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ