Μεγάλα βήματα από τις επιχειρήσεις στον τομέα του machine learning, ενισχυμένη η ανάγκη των καταναλωτών για τις ψηφιακές συνδρομές και διατήρηση της κυριαρχίας των smartphones. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).

Ανάμεσα στα ευρήματα, τα οποία παρουσιάζονται, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας έως το τέλος του 2018. Οι προβλέψεις επισημαίνουν πέντε βασικούς τομείς, οι οποίοι, σύμφωνα με τη Deloitte, θα αποτελέσουν σημεία-κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες.

Η έρευνα της Deloitte περιλαμβάνει, επίσης, έναν μεγάλο αριθμό καταναλωτικών προβλέψεων. Εκτιμάται πως οι ζωντανές μεταδόσεις και η ζωντανή κάλυψη μεγάλων γεγονότων θα αποφέρουν περισσότερα από 545 δισ. δολάρια σε άμεσα έσοδα, το 2018. Παρά την ικανότητα των καταναλωτών να παρακολουθούν τα προγράμματα που επιθυμούν, μέσω της λειτουργίας on demand, η ζωντανή μετάδοση προγραμμάτων συνεχίζει να ακμάζει. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, η μετάδοση του ζωντανού περιεχομένου έχει γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα από την ψηφιακή.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com