Ανήσυχες φαίνεται να είναι χιλιάδες επιχειρήσεις μπροστά στην ανακοίνωση της είδησης ότι ο ισχυρός άνδρας του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, αποφάσισε να περιορίσει την προβολή περιεχομένου από εταιρείες, brand και ΜΜΕ και να δώσει περισσότερο έμφαση στις αναρτήσεις που δημοσιοποιούν στον τοίχο τους φιλικά και συγγενικά πρόσωπα.

Για κάποιους αυτό μεταφράζεται ως στροφή σε πιο προσωπικό περιεχόμενο και αύξηση του engagement μεταξύ χρηστών και πλατφόρμας, για κάποιους άλλους όμως η κίνηση αυτή υπόκειται ξεκάθαρα στη λογική της αύξησης κερδών.

Σε κάθε περίπτωση αυτοί που πληρώνουν τη «νύφη» είναι οι επιχειρήσεις που δαπάνησαν χρόνο και χρήμα στην πλατφόρμα και τώρα βλέπουν ότι μένουν ξεκρέμαστες. Το τεχνολογικό εργαλείο που είχαν στα χέρια τους καθίσταται ακόμη πιο κοστοβόρο, γεγονός που βάζει πολλές διοικήσεις εταιρειών σε σκέψεις αναφορικά με το πώς θα καταρτίσουν την πολιτική μάρκετινγκ προκειμένου να μην χάσουν τη δέσμευση των πελατών τους.

Κάντε ενέργειες που θα σας κάνουν πιο αυτόνομους

«Όταν βασίζεσαι σε ξένες πλάτες, όσο αποδοτικές και αν είναι, το ρίσκο που παίρνεις είναι τρομακτικό γιατί, ανά πάσα ώρα, μπορούν να αλλάξουν στρατηγική και να σε “κρεμάσουν”» αναφέρει ο Founder της Simple Digital, Κωνσταντίνος Συνοδινός, ο οποίος μελετά καθημερινά την αγορά των social media και βοηθά εταιρείες να αναδείξουν το brand τους αξιοποιώντας τα νέα τεχνολογικά εργαλεία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com