Το είδαμε και αυτό! Ένας από τους μεγαλύτερους tour operators παγκοσμίως προτρέπει τους ταξιδιώτες του να δραπετεύσουν από τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας και να μπουν σε mood διακοπών. Κάτι τέτοιο ακούγεται φυσιολογικό, αφού αυτή είναι η δουλειά ενός tour operator. Όταν όμως οι διακοπές αυτές είναι πλασματικές, τότε κάτι δεν πάει καλά. Ή μήπως όχι;

Ο λόγος για την TUI Σουηδίας που φέρνει τα πάνω κάτω στην τουριστική αγορά, λανσάροντας τη μόδα των fakeations, όρος που προέρχεται από τη σύντμηση των λέξεων fake και vacations που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «ψεύτικες διακοπές». Τα στελέχη της γνωστής πολυεθνικής σκέφτηκαν πως αν έδιναν τη δυνατότητα στους Σουηδούς να απολαύσουν ολιγόωρες διακοπές σε σκηνικό παραλίας με ήλιο και θάλασσα στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς όμως να χρειαστεί να ταξιδέψουν, θα τους δελέαζαν πιο εύκολα να κλείσουν άμεσα ένα πακέτο διακοπών σε κάποιο καλοκαιρινό προορισμό!

Μέσα στα καταστήματα της TUI βρίσκεται εγκατεστημένος ένας προσωπικός θάλαμο-προορισμός, στον οποίο ο εκάστοτε επισκέπτης μπορεί μόνος του, ή με παρέα, να βιώσει την εμπειρία χαλάρωσης σε μια παραλία. Η Fakeation Beach, όπως ονομάζεται, είναι στην ουσία μια αμμουδιά που παραπέμπει σε Μεσογειακούς προορισμούς το καλοκαίρι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com