Μαριαλένα Ρουμελιώτη: Αποκαλύπτει πόσα κιλά έχασε δύο εβδομάδες μετά τη γέννηση του γιου της

Τη νέα της καθημερινότητα ως μαμά απολαμβάνει η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, η οποία πριν από λίγες εβδομάδες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.

Η πρώην παίκτρια του Survivor μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα νέο στιγμιότυπο από το σπίτι της, δείχνοντας το σώμα της μόλις δύο εβδομάδες μετά τον τοκετό.

Στη φωτογραφία, η Μαριαλένα Ρουμελιώτη ποζάρει μπροστά στον καθρέφτη. Πάνω στο story της έγραψε χαρακτηριστικά: «-13 κιλά και συνεχίζουμε», αποκαλύπτοντας ότι έχει ήδη χάσει 13 κιλά από το βάρος της εγκυμοσύνης.

 

Να σημειωθεί πως οι περισσότερες γυναίκες χάνουν αμέσως μετά τον τοκετό ένα σημαντικό μέρος των κιλών της εγκυμοσύνης. Το βάρος του μωρού, του πλακούντα και των αμνιακών υγρών, σε συνδυασμό με τη σταδιακή αποβολή των υγρών που έχει συγκρατήσει ο οργανισμός κατά την κύηση, οδηγούν συνήθως σε αισθητή απώλεια βάρους ήδη από τις πρώτες ημέρες.

«Ένα απρόσμενο πρόβλημα υγείας εμφανίστηκε και μου θύμισε πως στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο»

Λίγες ημέρες μετά τη γέννα η Μαριαλένα Ρουμελιώτη είχε κάνει ανάρτηση στα social media αναφερόμενη στο θέμα υγείας που την ταλαιπώρησε.

«Εκεί που νόμιζα ότι όλα είχαν τελειώσει… Ότι οι πόνοι, η αγωνία και οι δυσκολίες ανήκαν πια στο παρελθόν.

Εκεί που κρατούσα επιτέλους το μωρό μου στην αγκαλιά μου και πίστευα ότι από εδώ και πέρα όλα θα πάρουν τον δρόμο τους, η ζωή είχε άλλα σχέδια. Ένα απρόσμενο πρόβλημα υγείας εμφανίστηκε και μου θύμισε πως στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Παρ’ όλα αυτά, η καθημερινότητα με ένα νεογέννητο δεν σταματά. Οι αγκαλιές, οι θηλασμοί, τα ξενύχτια και όλη αυτή η πρωτόγνωρη αγάπη συνεχίζουν να υπάρχουν πάνω από όλα.

Και κάπου εκεί κατάλαβα πως η δύναμη μιας μητέρας είναι κάτι που δύσκολα μπορείς να περιγράψεις μέχρι να το ζήσεις. Δεν ξέρω από πού πηγάζει, αλλά εμφανίζεται κάθε φορά που τη χρειάζεσαι.

Θέλω να ευχαριστήσω τον όμιλο ΙΑΣΩ και όλη την ιατρική ομάδα που ήταν δίπλα μου σε κάθε βήμα, μέχρι να βρεθεί η αιτία και να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

Και φυσικά τον Σάκη, που για άλλη μια φορά δεν έφυγε λεπτό από το πλευρό μου και ήταν εκεί σε κάθε δύσκολη στιγμή. Αλλά και όλους εσάς για τα τόσα μηνύματα στήριξης και αγάπης.  Σήμερα, το μόνο που έχει σημασία είναι ότι εγώ, το μωράκι μου και η οικογένειά μας είμαστε καλά, υγιείς και επιτέλους στο σπίτι μας»

Η οικογένεια βρίσκεται στο σπίτι και στη νέα της καθημερινότητα, όπως της μοιράζεται το ζευγάρι μέσα από αναρτήσεις στα social media. 



διαβάστε περισσότερα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ