Επίσκεψη στο Δημαρχείο Καλαμάτας φοιτητών από το Κινεζικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας
Στο Δήμο Καλαμάτας βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες, κατά τη διάρκεια δεκαήμερου εκπαιδευτικού προγράμματος, 20 φοιτητές του Κινεζικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Zhejiang Fashion Institute of Technology του Ningbo, προσκεκλημένοι της πρωτοβουλίας του Κέντρου Μελέτης του Αρχαίου Κόσμου (CWS) του Ιονίου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών και το Τμήμα Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, που προσπαθούν να δημιουργήσει μια μακροχρόνια σχέση ακαδημαϊκής και ερευνητικής συνεργασίας με το Κινεζικό Ινστιτούτο.
Τους φοιτητές συνόδευαν οι καθηγητές Νίκολος Βογιαζίδης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Σταύρος Χρησίμος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Mike Edwards (Royal Holloway, Πανεπιστήμιο του Λονδίνου), Αθανάσιος Ευσταθίου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Δημήτριος Πετρόπουλος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) και Κωνσταντίνος Στέφου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο).
Τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Κλιματικής Ουδετερότητας Βασίλης Παπαευσταθίου που πραγματοποίησε μια παρουσίαση για την διασύνδεση της έννοιας της βιωσιμότητας από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα αλλά και στην διαμόρφωση μιας επιχειρηματικής κουλτούρας βασισμένης στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Αυτή η ερευνητική επίσκεψη ήταν ειδικά προσαρμοσμένη για τους φοιτητές της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ningbo, οι οποίοι αφενός έμαθαν την έννοια της ελληνικής επιχειρηματικής κουλτούρας και του συνολικού ελληνικού πολιτισμού, παρακολουθώντας στενά την εξέλιξή του από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, και αφετέρου ανακάλυψαν τον τρόπο ανάπτυξης της αγοράς για ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της διεξαγωγής έρευνας για ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και της συγγραφής επιχειρηματικών σχεδίων σε πρώιμο στάδιο, της συγγραφής σεναρίων προώθησης προϊόντων, της παραγωγής σύντομων βίντεο και της ζωντανής μετάδοσης σε μεταγενέστερο στάδιο, έτσι ώστε να καλλιεργηθούν οι ικανότητες των φοιτητών στον προγραμματισμό της λειτουργίας των προϊόντων, στο μάρκετινγκ των προϊόντων και στη μετέπειτα προώθηση των προϊόντων.