Η Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας παρουσιάζει το “The Wall” των Pink Floyd | Παρασκευή 28/12 στο Γήπεδο Τέντας
Πολλές και ενδιαφέρουσες οι εκδηλώσεις του Δήμου Καλαμάτας που απαρτίζουν το εορταστικό πρόγραμμα για το 2018. Μια από αυτές που τραβά τα βλέμματα είναι η συναυλία που πρόκειται να δώσει η Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας την Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου στην Τέντα, στις 20:00.
Πρόκειται για μια μεγάλη συναυλία στην οποία θα παρουσιαστούν και τα 26 τραγούδια του album Pink Floyd The Wall που κυκλοφόρησε το 1979. Σε αυτό το εγχείρημα η Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας συμπράττει με το μουσικό συγκρότημα από την Κέρκυρα Planet Caravan.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι να περάσει το μήνυμα κατά της απομόνωσης και της προσωπικής εγκατάλειψης αφενός και αφετέρου να ενισχυθεί το έργο των Παιδικών Χωριών SOS , γιαυτό και το εισιτήριο είναι στην συμβολική τιμή των δύο ευρώ.
Συντελεστές:
Αναλυτικά τα τραγούδια που θα παρουσιασθούν στην συναυλία:
Λίγα λόγια για το άλμπουμ:
Το The Wall είναι το ενδέκατο στούντιο άλμπουμ από το αγγλικό progressive rock συγκρότημα Pink Floyd. Κυκλοφόρησε ως διπλό άλμπουμ, στις 30 Νοεμβρίου 1979, άρχισε να ερμηνεύεται ζωντανά με περίτεχνα θεατρικά εφέ, και μετατράπηκε σε μια ταινία μεγάλου μήκους με τίτλο “Pink Floyd The Wall“. Ο αριθμός των πωλήσεων παγκοσμίως ξεπέρασε τα τριάντα εκατομμύρια αντίτυπα. Το “The Wall” είναι το καλύτερο σε πωλήσεις διπλό άλμπουμ στην ιστορία της μουσικής.
Το “The Wall“, έχει ως κύρια θέματα την εγκατάλειψη και τη προσωπική απομόνωση. Η ιδέα του άλμπουμ γεννήθηκε κατά την διάρκεια της περιοδείας του συγκροτήματος In the Flesh Tour το 1977, όταν ο μπασίστας και στιχουργός Ρότζερ Γουότερς, απογοητευμένος από το κοινό τους, φαντάστηκε την δημιουργία ενός τείχους μεταξύ του συγκροτήματος και του κοινού.
Το άλμπουμ επικεντρώνεται σε έναν χαρακτήρα, τον Pink, ο οποίος είναι βασισμένος στον Ρότζερ Γουότερς. Οι προσωπικές εμπειρίες του Pink ξεκινούν με την απώλεια του πατέρα του κατά την διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου και συνεχίζουν με την γελοιοποίηση και κακοποίηση από τους δασκάλους του, την υπερπροστατευτική μητέρα του και τέλος την διάλυση του γάμου του. Όλα αυτά συμβάλλουν στην ενδεχόμενη αυτοεπιβληθείσα απομόνωση του από την κοινωνία και παριστάνονται με ένα εικονικό τείχος. Κάθε ένα από αυτά τα τραύματα μετατρέπονται μεταφορικά σε “τούβλα στο τείχος” (bricks in the wall).
Ο πρωταγωνιστής γίνεται τελικά αστέρι της ροκ, του οποίου οι σχέσεις αμαυρώνονται από την απιστία, τη χρήση ναρκωτικών, και τις εκρήξεις βίας. Δεδομένου ότι ο γάμος του καταρρέει, τελειώνει το χτίσιμο του τείχους του, ολοκληρώνοντας έτσι την απομόνωση του από την ανθρώπινη επαφή. Κρυμμένος πίσω από το τείχος του, η κρίση του Pink κλιμακώνεται, και πιστοποιείται με μια παραισθησιογόνα εμφάνιση επί σκηνής, στην οποία πιστεύει ότι είναι ένας φασίστας δικτάτορας και εμφανίζεται σε συγκέντρωση όμοια με αυτή των Νεοναζί, όπου εξαπολύει άνδρες σε διάφορους θαυμαστές που πιστεύει ότι είναι ανάξιοι. Βασανισμένος από την ενοχή, δικάζει τον εαυτό του (trial) να γκρεμίσει το τείχος, αφήνοντας τον Pink να βρει άνοιγμα προς τον έξω κόσμο.
Το άλμπουμ γίνεται πλήρης κύκλος κλείνοντας με τα λόγια “Isn’t this where…”, που είναι οι πρώτες λέξεις της φράσης που ξεκινάει το άλμπουμ,”…we came in?”.