Φρενίτιδα για το… καλό των πολυεθνικών ενόψει της –και καλά- Black Friday!

ΕΝΩ «ΜΑΥΡΕΣ» ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ…

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ μετρά ο χρόνος, για τον ερχομό της «μαύρης» Παρασκευής, την οποία ακολουθώντας την… ουρά των πολυεθνικών και των μεγάλων αλυσίδων, εφαρμόζουν με τρόπο παρωχημένο, σίγουρα «μπερδεμένο» και εντελώς διαφορετικό από το… πρωτότυπο, οι επαγγελματίες και στην Ελλάδα. Μέρες τώρα, οι αισθαντικές φωνές των διαφημίσεων, σε ρόλο… σειρήνων, καλούν τους καταναλωτές να σπεύσουν στις αλυσίδες, ηλεκτρονικών κυρίως και άλλων ειδών, να προλάβουν τα τελευταία κομμάτια του παλιού μοντέλου κινητού ή άλλα προϊόντα, που πωλούνται δήθεν… τσάμπα! Αυτό, συμβαίνει εβδομάδες τώρα, αφού η «μαυρίλα» της Black (ο Θεός να την κάνει) Friday, είναι… διαρκείας!
Μια κακή κόπια ενός «θεσμού», που ισχύει πολλά χρόνια στην Αμερική και συγκεκριμένα από το 1932, οπότε και καθιερώθηκε ως η γιορτή του λιανεμπορίου, η οποία ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών και σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Μια κακή κόπια που δεν μοιάζει σε τίποτε με την αμερικάνικη γιορτή, ούτε σε ποσοστά εκπτώσεων, ούτε σε… διάρκεια και φυσικά, ούτε σε αποτέλεσμα. «Είναι μια καθαρή αμερικανιά και όχι μια εκδήλωση που πιστεύω», δήλωσε μιλώντας στη «Φ» για το θέμα, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμάτας, πολλά καταστήματα του οποίου θα συμμετάσχουν σε αυτήν την «παρωδία», τονίζοντας πως όλο αυτό, δεν εκφράζει τους Έλληνες και τα ντόπια καταστήματα. «Είναι μια ξενόφερτη συνήθεια που εδραιώθηκε από τις μεγάλες αλυσίδες και τις πολυεθνικές, η οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση, με όσα συμβαίνουν στο εξωτερικό, αφού οι εκπτώσεις που γίνονται στην Αμερική, είναι πραγματικά καταπληκτικές», ανέφερε η Λίλιαν Ψηλάκη, η οποία στάθηκε και στα των ενδιάμεσων εκπτώσεων που πρόσφατα ολοκληρώθηκαν –ξανά- χωρίς επιτυχία.

«ΜΑΥΡΕΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

pshlakh-lilian

«Το 15νθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, πήγε χάλια, αφού ήταν πάρα πολύ υποτονικό και ίσως σε αυτό βοήθησε και ο καιρός, αφού όταν ακόμη φοράς καλοκαιρινά, δε νοιάζεσαι ούτε για χειμερινά ρούχα και παπούτσια, ούτε και να ντύσεις το σπίτι σου. Το ίδιο πιστεύω ότι θα συμβεί και με την Black Friday που δεν είναι για τα τοπικά καταστήματα, αλλά για τις αλυσίδες που θα βγάλουν το στοκ τους, το οποίο δεν μπορούν διαφορετικά να πουλήσουν», δήλωσε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμάτας, η οποία επεσήμανε πως το ιδανικό, θα ήταν να υπάρχουν μόνο οι κανονικές εκπτώσεις, ίσως και με μια παράταση και το πολύ… πολύ, μια εκπτωτική και όχι μόνο, γιορτή, όπως η «Λευκή Νύχτα». «Η πείρα με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, μας έχει δείξει ότι δεν ευδοκιμούν στην Ελλάδα, όπως συνέβη και τις προηγούμενες ημέρες. Άλλωστε, η πολύ μικρή επιχείρηση, δεν μπορεί να πουλήσει σε έκπτωση 50 και 60%, ένα καινούριο εμπόρευμα», εξήγησε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Λίλιαν Ψηλάκη.

Γεωργία Αναγνωστοπούλου

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ