ΦΟΥΛ ζέστη στη Μεσσηνία-Ξεπέρασε τους 36 βαθμούς Κελσίου ο υδράργυρος στην Καλαμάτα

 Τους 36 βαθμούς άγγιξε σήμερα ο υδράργυρος στο κέντρο της Καλαμάτας. Συγκεκριμένα, η θερμοκρασία έφτασε τους 35,9°C   στις 15.40 το μεσημέρι στο κέντρο της πόλης, από τους 21.6 °C που ήταν 05:50 τα ξημερώματα. Σύμφωνα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, τους 36.1 °C έδειξε το θερμόμετρο στις 15:20 στα Γιαννιτσάνικα στο νέο πυρομετεωρολογικό σταθμό που είναι εγκατεστημένος στον ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, με χαμηλότερη θερμοκρασία τις πρώτες πρωινές ώρες 04.40 με τους 19,2 βαθμούς Κελσίου. Τους 36,4 βαθμούς Κελσίου έφτασε στις 15.30 το μεσημέρι η θερμοκρασία στη Σκάλα Οιχαλίας από τους 20.8 °C στις 01:50. Οι νοτιάδες ενισχύθηκαν, η υγρασία σε πολύ χαμηλά επίπεδα: Ενδεικτικά η υγρασία από το 75% νωρίς το πρωί στο κέντρο της Καλαμάτας έπεσε στο 24% στις 14.00 το μεσημέρι γεγονός που ενίσχυσε περαιτέρω τη ζέστη. Το ίδιο καιρικό σκηνικό και αύριο Τρίτη, με πολύ υψηλές θερμοκρασίες για την εποχή.

Κάτω, οι ελάχιστες θερμοκρασίες που επικράτησαν τα ξημερώματα στη ευρύτερη περιοχή

διαβάστε περισσότερα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ