Ενισχύεται ο οδοφωτισμός στην Κανάρη-Μπαίνουν νέα φωτιστικά Led σε όλο το μήκος της

 

Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ένα μήνα

Σε ενίσχυση οδοφωτισμού με εγκατάσταση νέων φωτιστικών στην οδό Κανάρη προχωρά ο Δήμος Καλαμάτας. Προς έγκριση ήρθε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου στη Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας το θέμα της έγκρισης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για το εν λόγω έργο. Πρόκειται για εγκατάσταση στύλων οδοφωτισμού με φώτα Led καθ’ όλο το μήκος της Κανάρη, σε μήκος περίπου ενός χιλιομέτρου από το ύψος της οδού Βασ. Γεωργίου μέχρι και την  Κρήτης. Οι εργασίες θα γίνουν τμηματικά για τη λιγότερη δυνατή όχληση ενώ το έργο εγκατάστασης νέου φωτισμού έχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ενός μήνα.

Όπως αναφέρεται στην Τεχνική Έκθεση, οι εργασίες που περιλαμβάνονται στην εργολαβία (εγκατάσταση στοιχείων φωτισμού), απαιτούν εργοτάξια μικρής διάρκειας αφού καθημερινά θα ολοκληρώνονται σε διάστημα 6 ωρών. Δεδομένου ότι το έργο αφορά ένα αρκετά μεγάλο τμήμα της οδού Κανάρη, το μήκος του οποίου είναι περίπου 1 χλμ, ο προγραμματισμός του θα γίνει ανά Οικοδομικό Τετράγωνο, ώστε να μην επηρεάζεται σημαντικά η κυκλοφορία στο εγγύς δίκτυο της πόλης. Συγκεκριμένα
προτείνεται ο χωρισμός του έργου σε 15 διακριτές φάσεις κατασκευής, όσα δηλαδή και τα Οικοδομικά Τετράγωνα, μεταξύ των ορίων της μελέτης (οδοί Κρήτης και Βασ. Γεωργίου).

Το χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση των εργασιών για κάθε Φάση / τμήμα της οδού Κανάρη εκτιμάται σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες, οπότε η συνολική εκτίμηση για την ολοκλήρωση των εργασιών είναι ένας (1) μήνας.

Στόχος είναι η εκμετάλλευση του μεγάλου πλάτους της οδού, ώστε κατά το δυνατό με απαγόρευση της παρόδιας στάθμευσης να μην επηρεάζεται η κυκλοφοριακή ροή της οδού ενώ παράλληλα να λειτουργεί το εργοτάξιο μικρής διάρκειας. Κάθε εργοτάξιο μικρής διάρκειας θα λειτουργεί για 6 ώρες καθημερινά.

Πριν από κάθε φάση, θα τοποθετείται σήμανση απαγόρευσης στάθμευσης από την προηγούμενη μέρα ώστε να απομακρύνονται τα οχήματα και να μπορεί το εργοτάξιο να λειτουργήσει. Στο πέρας της διάρκειας υλοποίησης των εργασιών, το σύνολο της οδού θα παραδίδεται στην κυκλοφορία.
Δεδομένου ότι το εργοτάξιο θα περιορίζεται στην μία πλευρά της οδού και θα απαγορευτεί η στάθμευση και στις δύο πλευρές του οδικού τμήματος της κάθε φάσης, το εναπομένον πλάτος θα είναι αρκετό ώστε να συνεχίζεται ανεπηρέαστη η κυκλοφορία των οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των βαρέων.
Ωστόσο σε τμήματα της οδού όπου δεν δύναται να παραμείνει ανοικτή μια πλευρά προς κυκλοφορία των οχημάτων λόγω ύπαρξης εμποδίων (όπως ο Ι.Ν. Αγίας Βαρβάρας), θα αποκλείεται η κυκλοφορία της οδού με σήμανση για αδιέξοδο.

Ειδική περίπτωση οι εργασίες στο τμήμα μεταξύ των οδών Πλάτωνος και Κοραή. Εκεί λόγω ύπαρξης πιάτσας ΤΑΞΙ, το εργοτάξιο θα κλείνει κάθε φορά την μια πλευρά της οδού, ωστόσο στην άλλη θα συνεχίσει να υφίσταται η πιάτσα ώστε να μπορούν σε μια λωρίδα να εισέρχονται τα ΤΑΞΙ και να αναχωρούν κατά σειρά.

διαβάστε περισσότερα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ