Ιωάννης Μελισσανίδης: H συνύπαρξη της ενόργανης γυμναστικής και του κλασικού μπαλέτου στη ζωή του
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης συνομιλεί με τον Ολυμπιονίκη Ιωάννη Μελισσανίδη για την πορεία του στον αθλητισμό και, στη συνέχεια, στον χορό και την υποκριτική.
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης συνάντησε στο Καπανδρίτι τον Ιωάννη Μελισσανίδη και μαζί συζήτησαν για την πορεία του Ολυμπιονίκη στην ενόργανη γυμναστική και έπειτα στον χορό και την υποκριτική.
«Την πρώτη μέρα που ξεκίνησα την ενόργανη γυμναστική, ουσιαστικά ξεκίνησα και το κλασικό μπαλέτο. Ο προπονητής μου, μου έλεγε πως η βάση της ενόργανης είναι το μπαλέτο» δηλώνει ο Ολυμπιονίκης.
Αποκαλύπτει πως προκειμένου να πείσει τους γονείς του να τον αφήσουν να ασχοληθεί με τον χορό έκανε μία μικρή απεργία πείνας.
«Οι γονείς μου δεν ήταν του αθλητισμού καθόλου. Σέβονται, θαυμάζουν τους αθλητές, αλλά δεν ήταν από τους γονείς που θα πήγαιναν τα παιδιά τους να αθληθούν, απεναντίας ήθελαν να είμαι καλός μαθητής. Όταν τους το ανακοίνωσα το θεώρησαν καπρίτσιο» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια περιγράφει την ημέρα που συνάντησε τον πρώτο προπονητή του, τον κύριο Καπνίδη. Θυμάται πως τότε ο προπονητής δεν μπορούσε να τον αναλάβει καθώς το τμήμα του ήταν πλήρες.
«Εσείς θα χάσετε» του είπε εκείνη τη στιγμή ο Ιωάννης Μελισσανίδης, δείχνοντας έτσι τη θέληση και το πείσμα του για το άθλημα.
«Το πρώτο πανευρωπαϊκό μετάλλιο, το πρώτο παγκόσμιο μετάλλιο, το πρώτο ολυμπιακό μετάλλιο ήρθε σε αυτή τη συνεργασία, που πίστεψε ο προπονητής μου σε εμένα και εγώ σε αυτόν» συνεχίζει.
Ο Ιωάννης Μελισσανίδης υπογραμμίζει τη σημαντικότητα του κλασικού μπαλέτου στην επιτυχία του στην ενόργανη γυμναστική.
Οι θεατρικές παραστάσεις
Ο Ολυμπιονίκης δηλώνει πως ένας καλός ηθοποιός πρέπει να είναι και καλός χορευτής και το ανάποδο.
«Δύο μεγάλες στιγμές για εμένα ήταν η “Ιθάκη” του Καβάφη και μετά ο “Ίκαρος” στο Αρχαίο Θέατρο Δελφών» θυμάται ο ίδιος.