Στο ρετιρέ της τηλεθέασης ο Σασμός
Το γεγονός ότι τρεις ελληνικές παραγωγές μυθοπολασίας και το περασμένο επταήμερο κατέλαβαν τις 12 από τις 20 διακεκριμένες θέσεις τηλεθέασης, είναι μια σαφή ένδειξη για το πού θα πάει το πράγμα την επόμενη σεζόν,
Επίσης είναι ίσως η μόνη εξήγηση για τις περίπου 30 παραγωγές ελληνικών σίριαλ που ετοιμάζονται για τού χρόνου και οι οποίες θα αρχίσουν να λαμβάνουν θέσεις στους προγραμματισμούς των καναλιών με χρονική κλιμάκωση.
Ένδειξη είναι επίσης, υπολογίσιμη, ότι παρα τις «ανεβασμένες» για τη εποχή θερμοκρασίες και τις συνθήκες -έπειτα και από τον πολύμηνο περιορισμό μετακινήσεων και τα μέτρα υγειονομικής προστασίας- τις βραδινές ώρες τη ημέρας περί τα τρία εκατ. τηλεθεατές βρίσκονται μπροστά στις τηλεοράσεις τους παρακολουθώντας τα προγράμματα των «γραμμικών» καναλιών.
Τυχαία δεν είναι όλα αυτά. Τα θεμέλια για τη «συνήθεια τηλεθέασης», νόρμες από συστάσεως τηλεόρασης: καλό σενάριο, χαρακτήρες με τους οποίους να «συνδέεται» ο τηλεθεατής, καλές ερμηνείες και ανάλογη σκηνοθετική καθοδήγηση.
Ο «Σασμός», ως στοιχείο του κανόνα, διατηρήθηκε στην κορυφή των τηλεπροτιμήσεων, συντηρώντας και τη δυναμική του, για την εποχή.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη «Γη της Ελιάς» που είναι ό άλλος ισχυρός πόλος έλξης τηλεθεατών στο διάστημα 21.00- 23.00.
Οι «Άγριες Μέλισσες», συμπεριλαμβάνοντας τα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα της χρονικής περιόδου στην οποία εκτυλίσσεται η πλοκή τους, έχουν τους δικούς τους φόλοουερς και μένει να φανεί τί κορύφωση θα έχει η ιστορία αλλά η τηλεθέαση των επεισοδίων που απομένουν έως τι 7 Ιουλίου οπότε και θα πέσουν οριστικώς οι τίτλοι τέλους.
Το ριάλιτι «Survivor», παρατηρώντας εξελικτικά τα δεδομένα της Nielsen, μοιάζει να ξεμένει από δυνάμεις παρότι οδεύει προς την ολοκλήρωση του.