Οι 20 απλές κινήσεις για να προλάβουμε την οστεοπόρωση

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: η απώλεια οστικής μάζας είναι μια φυσιολογική διαδικασία που προκαλείται με την πάροδο των ετών. Όσο μεγαλώνουμε, τόσο τα οστά μας αδυνατίζουν. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως είμαστε όλοι καταδικασμένοι να νοσήσουμε από οστεοπόρωση. 

Όπως ισχύει σε όλες τις παθήσεις και σ’ αυτή την περίπτωση, μπορούμε να την προλάβουμε, αρκεί να λάβουμε έγκαιρα τα μέτρα μας.

Για τη διατήρηση της υγείας των οστών υπάρχουν 2 θεμελιώδεις κανόνες:

1ον η κατανάλωση –πλούσιων σε ασβέστιο- τροφών και 2ον η συστηματική άσκηση. Ωστόσο, δεν είναι αρκετοί. Χρειάζεται να συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και άλλες τροφές, αλλά και συγκεκριμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ενδυνάμωση των οστών.

Επιπλέον, απαιτείται προσοχή καθώς ορισμένες καθημερινές συνήθειες μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα

Και επειδή πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στη χώρα μας έδειξε ότι το 35,4% των γυναικών ηλικίας κάτω των 50 έχει ελαττωμένη οστική μάζα. Από αυτές, το 93% αγνοούσε τον κίνδυνο, ο παρακάτω μίνι-οδηγός θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε τους «συμμάχους» και τους «εχθρούς» σας και να εξασφαλίσετε γερά και υγιή οστά. 

1. Κόψτε το κάπνισμα …

διαβάστε αναλυτικά στο ourlife.gr

πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ