Τα νέα trends στα social media

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πως διαμορφώνονται τα Νέα trends στα social media; Θα ήθελες να μάθεις ποιές είναι οι τάσεις για το 2020; Διάβασε πιο κάτω.

1) Η αυτοκρατορία των Stories

Τα stories ήρθαν για να μείνουν. Η επιτυχία του εφήμερου περιεχομένου βασίζεται στη διάδραση και την αυθεντικότητα που προσφέρει στον χρήστη από brands ή influencers σε πραγματικό χρόνο. Από την πλευρά των δημιουργών, το γεγονός ότι η διαφήμιση μέσω stories έχει καλύτερα αποτελέσματα, επιβεβαιώνεται και με πρόσφατη έρευνα της Hootsuite στην οποία καταγράφηκε ότι το 64% των marketers χρησιμοποιούν ήδη, ή σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν άμεσα Instagram Stories ως κομμάτι της στρατηγικής τους.

2) Videos

Η πλειοψηφία των users προτιμάει να παρακολουθήσει ένα video από το να διαβάσει ένα post. Επομένως, αν ακόμη σκέφτεστε να εντάξετε τα video στη στρατηγική περιεχομένου σας, το 2020 είναι η χρονιά για να το κάνετε.

3) New social media platforms

Μπορεί το Facebook, το Instagram και το YouTube να είναι οι κυρίαρχοι των social media, όμως τίποτα δεν αλλάζει πιο γρήγορα από τα ίδια τα social media. Οι marketers το αντιλαμβάνονται αυτό και εντάσσουν και άλλες πλατφόρμες στις στρατηγικές τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μόλις τριών ετών TikTok, το οποίο είναι ήδη πολύ δημοφιλές στις νεαρότερες ηλικίες και μαντέψτε: βασίζεται σε εφήμερο video content!

4) Ιnfluencers

Ακόμη μια τάση που αναμένουμε να γίνει must. Παρά τις κριτικές που κατά καιρούς έχει δεχτεί το influencer marketing, όταν γίνεται σωστά, είναι εξαιρετικά αποδοτικό. Οι influencers έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, είναι πιο κοντά στο μέσο χρήστη από μια διασημότητα και δημιουργούν μεγαλύτερη οικειότητα.

Πολλές εταιρείες εντάσσουν στη στρατηγική influencers, ενώ τα social platforms δίνουν συνεχώς νέα εργαλεία για να διασφαλίσουν τη διαφάνεια στη συνεργασία ανάμεσα σε δημιουργούς και brands, όπως το Facebook for Business Influencers.

Ήδη πολλά brands χρησιμοποιούν τα Social Media για να πουλήσουν τα προϊόντα τους και το social commerce είναι trend. Μέσα στο 2020 τα social έχουν βαλθεί αποτελέσουν κύριο κανάλι πώλησης παράλληλα με τα e-shops και τα φυσικά καταστήματα.

Extra Trend: AR τεχνολογία

Αυτό που πριν λίγα χρόνια φαινόταν μακρινό, είναι πλέον τακτική που εφαρμόζεται συχνά στο social media strategy. Η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις κινητές συσκευές και επιτρέπει την ζωντανή προβολή ενός φυσικού περιβάλλοντος στο οποίο έχουν προστεθεί πληροφορίες, εικονικά αντικείμενα ή ακόμη και ολόκληροι χώροι σχεδιασμένοι μέσα σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Μέσα από τα διάφορα φίλτρα και δυνατότητες της κάθε πλατφόρμας, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν για τους χρήστες μια μοναδική αγοραστική εμπειρία και να βοηθήσουν στις πωλήσεις τους μέσω διαδικτύου.

Από εφαρμογές για απλό fun, μέχρι τη virtual δοκιμή make up που χρησιμοποίησαν beauty brands για την πώληση των προϊόντων τους στο Facebook, ο συνδυασμός AR με social media μπορεί να προσφέρει εμπειρίες που θα ενθουσιάσουν το κοινό σας.

Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον τις ανατροπές που επιφυλάσσει η υπόλοιπη χρονιά για τον κόσμο των Social Media, όπου ελάχιστα κρατούν για περισσότερο από 24 ώρες και αναμένουμε τις εξελίξεις σε κανάλια, πλατφόρμες και ιδέες.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ