ΔΕΗ: Αυξημένη κίνηση σε καταστήματα και εναλλακτικά σημεία εξυπηρέτησης

Πάνω από 70.000 πελάτες της ΔΕΗ εξυπηρετήθηκαν το τελευταίο διήμερο στα καταστήματα της επιχείρησης σε όλη την Ελλάδα ενώ σημαντικά αυξημένος ήταν και ο αριθμός των καταναλωτών που εξυπηρετήθηκαν εξ αποστάσεως, τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχείρησης, στις δύο πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας τους τα καταστήματα σε όλη την Επικράτεια εξυπηρέτησαν συνολικά:

• Περισσότερους από 5.000 πελάτες για υπηρεσίες σχετικές με συμβόλαια (νέα, διακοπές, αλλαγές στοιχείων κλπ).

• Περισσότερους από εξήντα πέντε χιλιάδες 65.000 πελάτες για πληρωμές.

Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο 11770 της ΔΕΗ, συγκεντρωτικά στο διήμερο 11-12/05/2020 υποδέχθηκε περισσότερες από 31.000 κλήσεις και μέσω της υπηρεσίας call back εξυπηρέτησε 1.000 πελάτες που επέλεξαν να αφήσουν τα στοιχεία τους.

Ο μέσος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που καλούν είναι σ85 δευτερόλεπτα, ενώ για ποσοστό μεγαλύτερο του 65% των κλήσεων που απαντήθηκαν, ο πελάτης εξυπηρετήθηκε μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.

Το 11770 κάλεσε επιπλέον 2.000 πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τα καταστήματα, βοηθώντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση της λειτουργίας τους. Εξ’ αυτών το 50% της εξυπηρέτησης αφορά σε διακανονισμούς πληρωμών . Επιπρόσθετα μέσω της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης το site της ΔΕΗ www.dei.gr δέχθηκε περισσότερα από 3.000 αιτήματα.

Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, η δραστηριότητα στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση τόσο με την προ κλεισίματος των καταστημάτων περίοδο όσο και με την προηγούμενη εβδομάδα.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ