Κορονοϊός: Κατακόρυφη αύξηση στις τηλεφωνικές παραγγελίες από σούπερ μάρκετ στην Πάτρα

Τρέχουν και δεν προλαβαίνουν, οι υπάλληλοι των Σούπερ Μάρκετ της Πάτρας που έχουν αναλάβει την αρμοδιότητα της κατ’ οίκον παράδοσης αγορών σε καταναλωτές. 

 

Τις τελευταίες ημέρες μετά και την ανακοίνωση του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος κορονοϊου έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση στις σχετικές παραγγελίες, κυρίως από ηλικιωμένους που θέλουν να αποφύγουν τις μετακινήσεις ακόμα και για τα ψώνια της ημέρας.

 

Η κατάσταση αυτή έχει ώς αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές να κάνουν τηλεφωνικά τις παραγγελίες τους και να αξιοποιούν την υπηρεσία της κατ’ οικον παράδοσης.

 

Την ίδια ώρα αυξημένη ζήτηση παρατηρείται σε συγκεκριμένα είδη διατροφής μακράς διάρκειας, όπως σε ζυμαρικά, αλεύρι, ζάχαρη, όσπρια, γάλα κονσέρβας κ.α, αλλά και σε είδη απολύμανσης και καθαριότητας, όπως χλωρίνη, οινόπνευμα, χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες) και μαντιλάκια ατομικής υγιεινής.

 

Σε αρκετές περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενα τα ράφια των Σούπερ Μάρκετ που “φιλοξενούν” τα παραπάνω προϊόντα να αδειάζουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news, το βράδυ της Παρασκευής, όπoτε απολυμαντικά και αντιβακτιριδιακά συγκεκριμένης εταιρείας είχαν εξαφανιστεί, σε σουπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στον κόμβο της Περιβόλας, ενώ το πρωί του Σαββάτου μπορούσε κάποιος να τα βρεί.

www.newsit.gr

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ