Χειμερινές εκπτώσεις: Πότε αρχίζουν. Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Οι χειμερινές εκπτώσεις για το 2020 θα αρχίσουν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα λήξουν το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 (1η Κυριακή των εκπτώσεων), τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00 – 18:00.
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία. Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Η δήλωση Καφούνη
Ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης, με την ευκαιρία των εκπτώσεων, δήλωσε ότι έχουμε μπροστά μας μία κρίσιμη περίοδο που θα αποδείξει εάν πράγματι ξεφύγαμε από την κρίση και εάν μετά από πολλά χρόνια θα δούμε αυξημένη προσέλευση και τζίρους στα καταστήματα μας.
Καλούμε λοιπόν το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου.
Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.