Αυτές οι τροφές θα εκτοξεύσουν την απόδοση στον μαραθώνιο

Με αφορμή τον επίπονο και κουραστικό αγώνα του Μαραθωνίου της Αθήνας, οι ειδικοί προτείνουν 8 τροφές οι οποίες γεμίζουν ενέργεια και θα βοηθήσουν τις επιδόσεις.

Ειδικότερα, καλό είναι να επιλέγονται πριν απο δύσκολους και απαιτητικούς αγώνες. Επίσης, σύμφωνα με άρθρο του Contra.gr αν γυμνάζεστε σε υψηλή ένταση, αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν να αντέχετε πιο πολύ και φυσικά να έχετε καλύτερη αποκατάσταση.

ΜΠΑΝΑΝΕΣ

Μια από τις καλύτερες πηγές ενέργειας. Πλούσιες σε υδατάνθρακες, ποτάσιο, βιταμίνη Β6. Έρευνες έχουν δείξει ότι αθλητές που έφαγαν μια μπανάνα πριν απο αγώνα μαραθωνίου, είχαν τα ίδια αποτελέσματα με αθλητές που είχαν πιει αθλητικά ισοτονικά ποτά.

ΚΑΣΤΑΝΟ ΡΥΖΙ

Πλούσια πηγή ενέργειας, υδατανθράκων, μεταλλικών στοιχείων, βιταμινών και φυτικών ινών. Μια κούπα καστανό ρύζι μπορεί να σου προσφέρει όλες τις φυτικές ίνες και τους υδατάνθρακες για μια ημέρα.

ΑΒΟΚΑΝΤΟ

Το πράσινο σούπερ φρούτο. Πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά, υδατάνθρακες και βιταμίνη D. Τα υγιεινά λιπαρά είναι υπεύθυνα για την καλύτερη απορρόφηση βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων απο το αίμα.

ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑ

Εκτός απο νόστιμες είναι και γεμάτες ενέργεια. Πλούσιες σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνη Α. Ο οργανισμός τις επεξεργάζεται σε αργό ρυθμό, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια συνεχής διοχέτευση ενέργειας.

ΜΗΛΑ

Ένα απο τα πιο γνωστά φρούτα στο κόσμο. Ήξερες ότι τα μήλα μπορούν να σε γεμίζουν αργά και σταθερά με ενέργεια; Αυτό οφείλεται στο ότι είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και ζάχαρη.

ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Να κι ένα γλυκό στη λίστα μας. Μια τροφή πλούσια σε υδατάνθρακες και αντιοξειδωτικά, που καταπολεμούν την κόπωση και σε βοηθούν στην αποκατάσταση.

GOJI BERRIES

Ακόμα ένα super food, το οποίο έχει γίνει ευρύτερα γνωστό τα τελευταία χρόνια. Μια τροφή γεμάτη αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Σε βοηθάει να καταπολεμήσεις την κούραση και αυξάνει τις επιδόσεις.

ΚΙΝΟΑ

Άλλη μια τροφή που έχει γίνει πολύ της μόδας τα τελευταία χρόνια. Πλούσια σε φυτική πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα. Πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθάει στη θρέψη των μυών.

πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης του επισκέπτη. Συμφωνώ Περισσότερα