
To Facebook αλλάζει εικόνα: Έτσι θα δείχνει στο εξής
Σε μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην εικόνα του προχωράει το Facebook, 15 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του. Ο τεχνολογικός κολοσσός, με έδρα την Καλιφόρνια, ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει ένα σαρωτικό redesing στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο πετάει εκτός την εμβληματική μπλε μπάρα του μενού για να την αντικαταστήσει μ’ ένα καθαρό, λευκό design. Την ίδια στιγμή σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση και να αναδείξει τα groups.
Οι αλλαγές αυτές έρχονται σε μια προσπάθεια του Facebook να προσπεράσει τα σκάνδαλα που έχουν πλήξει τη δημοτικότητά του τα τελευταία χρόνια, όπως τον αρνητικό ρόλο που έχει παίξει το μέσο κοινωνική δικτύωσης στη διάδοση ρητορικής μίσους με άμεσο αποτέλεσμα σε δραματικά γεγονότα – όπως η γενοκτονία των μουσουλμάνων Ροχίνγκια στη Μιανμάρ το 2017 -, αλλά και το σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου τα δεδομένα 50 εκατ. χρηστών του Facebook έγιναν αντικείμενο επεξεργασίας εν αγνοία τους.
Το …new look του Facebook αποκαλύφθηκε στα πλαίσια του F8, της ετήσιας συνάντησης των developers της εταιρείας, και αυτό έρχεται πιο κοντά στην εικόνα του Messenger. Επιπλέον, οι καθαρές γραμμές και ο άπλετος λευκός χώρος θυμίζει λίγο και την εικόνα του Instagram- που επίσης ανήκει στο Facebook. Έμφαση στο νέο design δίνεται και στα stories που εμφανίζονται πλέον ψηλά στο feed, αλλά και στα groups που έχουν δημιουργηθεί από χρήστες, στα οποία θα μπορεί να ποστάρει κανείς απευθείας από την homepage.
Το redesign θα εμφανιστεί αμέσως στο modile app, όπως ανακοίνωσε το Facebook, ωστόσο θα χρειαστούν μερικοί μήνες για να γίνει η αλλαγή και στα desktop.