Με επιτυχία η διοργάνωση “The Boutique Hotel Workshop Tour” ανέδειξε τις δυνατότητες της Μεσσηνίας

Το Workshop Tour αποτελεί δράση του 100% Hotel show, πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο ξενοδοχείο Horizon Blu στην  Καλαμάτα και είχαν την ευκαιρία οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού  κλάδου να μάθουν κάθε νέα τάση του τουρισμού από τους καταξιωμένους ομιλητές.

Διοργανωτής και εισηγητές εξηγούν στη Δήμητρα Σκρεπέτου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων τα βασικά σημεία της πρότασης και τις δυνατότητες της Μεσσηνίας που αποτελεί ανερχόμενη τουριστική αγορά.

 Ο διοργανωτής του ο Δημήτρης Αντωναίος μας εξηγεί το λόγο της διοργάνωσης που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος που μπορεί να επέλθει από την ενημέρωση των επιχειρηματιών για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες διεθνείς τάσεις λόγο των υψηλών απαιτήσεων που προκύπτουν .Μας εξηγεί πως η Πελλοπόνησος έχει περιθώρια ανάπτυξης και ο λόγος επιλογής της Καλαμάτας ανάμεσα στους προορισμούς είναι ότι η Μεσσηνία ως συνεχώς ανερχόμενη τουριστικά περιοχή, αποτελεί το δυνατό χαρτί της Πελοποννήσου διότι συνδυάζει βουνό και θάλασσα,διαθέτει εκτεταμένη ακτογραμμή. Ενώ  και η δημιουργία ξενοδοχειακών μονάδων αποτελεί σημαντικό παράγοντα. Τέλος, συμβουλεύει πως είναι η κατάλληλη εποχή η Μεσσηνία να δημιουργήσει την δική της ιδιαίτερη ταυτότητα ως προορισμός.

Ο αρχιτέκτονας και customer furniture designer Δημήτρης Ζέλιος έχοντας την εμπειρία από την κατασκευή αρκετών Boutique hotel της Ελλάδος μας εξηγεί πως η Μεσσηνία λόγω της ιστορίας, της τοπογραφίας ,της μορφολογίας και της φυσικής ομορφιάς θα μπορούσε να επενδύσει στην κατασκευή Boutique hotel και επισημαίνει οτι η Μεσσηνία αποτελεί ένα σημαντικό και συνεχώς ανερχόμενο κομμάτι της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς.  

Ο Ζένιος Ζένιου Hotel Concept Expert μας λέει πώς η ιδέα (το concept) του κάθε ξενοδοχείου πρέπει να είναι διαφορετική αλλά να εναρμονίζεται  και να έχει ως σημείο αναφοράς την τοποθεσία. Η Μεσσηνία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ως concept την ελιά και τα ελαιόδεντρα όχι μόνο στην γαστρονομία αλλά και στην διακόσμηση και στα έπιπλα διότι κάθε επισκέπτης της Μεσσηνίας θέλει να ζήσει την εμπειρία της Μεσσηνιακής πόλης.

Η  Μαίρη Σφυράκη Interior Designer μας μιλάει για την επιστροφή στα φυσικά υλικά αλλά όχι στο boho style. Οσον αναφορά τη Μεσσηνία προτείνει την ανάδειξη της λαϊκής τέχνης και του πολιτιστικού πλούτου μέσω σύγχρονης έκφρασης, όπως υφάσματα Ρostfolk όπου αποδίδονται σχέδια λαϊκής τέχνης digital. Τονίζει ότι  αισθητική υπάρχει παντού, κάποιες φορές χρειάζεται όμως το design να την διορθώσει.

Ο Γιάννης Κουτσόπουλος  Hotel Marketing Specialist προτείνει στους ξενοδόχους να ακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις του  digital marketing εξελίσσοντας διαρκώς την ψηφιακή εικόνα των καταλυμάτων.

Τέλος, ο  συντονιστής των ομιλητών Νίκος Μοράντης εξιδικευμένος στον στρατηγικό σχεδιασμό με αντικείμενο την εκπαίδευση της  ξενοδοχειακής αγοράς μέσα από  on line περιεχόμενο ή workshops σε συνεργασία με τους κορυφαίους επιχειρηματίας του κλάδου.

Αξίζει να αναφερθεί πως παρευρέθηκαν  άτομα του χώρου και εκπρόσωποι εταιρειών ανάμεσα στους οποίους ο Νίκος Μαλαπέτσας από το Elite City Resort και ο Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος, από το Elektra Hotel, οι οποίοι συνομίλησαν με τους εισηγητές και συζήτησαν για όλες τις τάσεις με τον αρχιτέκτονα και ξενοδόχο Δημήτρη Ζέλιο.

Υποσημείωση: Τα ονόματα των ομιλητών με την σειρά που εμφανίζονται στην επισυναπτόμενη φωτογραφία  είναι:

1.Μαίρη Σφυράκη,

2.Δημήτρης Ζέλιος,

3.Ζένιος Ζένιου,

4.Γιάννης Κουτσόπουλος

5.Νίκος Μοράντης.

Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων η Καλαματιανή Δήμητρα Σκρεπέτου!

11

13

 

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ