#ActForLove: Η ελληνική διαφήμιση που διχάζει τα social media. Χωρούν στερεότυπα στην αγάπη;

Χωρούν στερεότυπα στην αγάπη; Σύμφωνα με τη διαφήμιση της σοκολάτας Lacta, με ζευγάρια «συνηθισμένα» και «ασυνήθιστα», όχι. Η καμπάνια διακηρύσσει πως «η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» και η απόδειξη είναι 28 αληθινά ζευγάρια, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αλλά με ένα κοινό στοιχείο να τα ενώνει, την αγάπη, που φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta.

Ζευγάρια με διαφορά ύψους, ζευγάρια με και χωρίς τατουάζ, ζευγάρια που ο καθένας είναι από άλλη χώρα, άλλη ήπειρο ή με διαφορετικό χρώμα, ζευγάρια διαφορετικής θρησκείας, ζευγάρια ετερόφυλα και ομόφυλα, ζευγάρια μικρής ή μεγάλης ηλικίας, αρτιμελή ή όχι, που συγκατοικούν ή όχι, ή που δεν ζουν καν στην ίδια πόλη, όλα αποτελούνται από ανθρώπους πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους, που όμως η αγάπη τους έφερε κοντά. Στόχος της εταιρείας είναι να περάσει το μήνυμα πως η αγάπη δεν έχει χρώμα, δεν έχει ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες. Πως η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις.

Δείτε την καμπάνια, φωτογραφίες και βίντεο αλλά και διαβάστε αναλυτικά στο viralnet.gr

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ