Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποδείχθηκε ότι προκάλεσαν στην ενάγουσα µεγάλη ψυχική αναστάτωση, θυµό και οργή, καθώς τα προσωπικά της δεδοµένα είχαν διαρρεύσει χωρίς δική της ενηµέρωση αλλά και γνώση ύπαρξης του ίδιου του δανείου.

Αποζημίωση ύψους 12.000 ευρώ επέβαλε σε τράπεζα το Ειρηνοδικείο της Αθήνας για τη διάθεση και επεξεργασία προσωπικών δεδοµένων του πελάτη από εισπρακτική εταιρεία και τις συνεχείς οχλήσεις από αυτή. Μάλιστα, µε δύο αποφάσεις το δικαστήριο επεδίκασε ξεχωριστά από 5.869 ευρώ τόσο στον δανειολήπτη σύζυγο όσο και στη σύζυγό του, η οποία οχλήθηκε επανειληµµένα από την εισπρακτική εταιρεία χωρίς να έχει καν γνώση του δανείου, αφού την περίοδο σύναψης της σύµβασης δεν ήταν ζευγάρι!

Η υπόθεση αφορά σε δανειακή σύµβαση που υπογράφηκε τον Αύγουστο του 2004 σε κατάστηµα της τράπεζας από τον εναγόµενο, στον οποίο είχε χορηγηθεί δάνειο ποσού 10.000 ευρώ, µε ελάχιστη µηνιαία καταβολή 150 ευρώ. Στη σύµβαση που υπογράφηκε δήλωσε τα προσωπικά του στοιχεία (ονοµατεπώνυµο, πατρώνυµο, ηµεροµηνία γέννησης, ΑΦΜ, ∆ΟΥ, οικογενειακή κατάσταση και διεύθυνση κατοικίας) και δήλωσε τηλέφωνο επικοινωνίας το προσωπικό του κινητό τηλέφωνο, ενώ σε περίπτωση ανάγκης είχε δηλώσει ως πρόσωπο επικοινωνίας τον αδελφό του.

Διαβάστε περισσότερα στο Ethnos.gr