Σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, η Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές την εν λόγω ημέρα οι ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν στη χώρα μας κατά 50%, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νούμερα το 2016.

Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της «Μαύρης Παρασκευής» το 2017 ήταν η ένδυση με τις αγορές να είναι σχεδόν 4 φορές μεγαλύτερες σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο. Παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, αλλά και οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα: όσο διαρκεί η Black Friday, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα μέσω PayPal καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr