«Παραμύθι» η ανάπτυξη του αεροδρομίου μέσω ΣΔΙΤ λένε στελέχη της Αεροπορίας!

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΛΑΒΡΟΣ κατά πάντων, βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους και δίνοντας άλλη διάσταση στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων της χώρας που βρίσκονται στο ΤΑΙΠΕΔ, μεταξύ των οποίων και αυτό της Καλαμάτας, ήταν χθες στις δηλώσεις του, από τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα, ο Μεσσήνιος πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων Πολίτικης Υπηρεσίας, Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος κατέρριψε τον «μύθο» της αξιοποίησης του κρατικού αερολιμένα μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

«Κάποιοι θεωρούν πως δίνοντάς το στη γερμανική Fraport ήρθε η ανάπτυξη, όμως τα 14 αεροδρόμια που δόθηκαν ήδη, «αρπάχθηκαν» από τη Γερμανία και πρέπει να καταλάβετε, ότι όταν κάποιος έρχεται στην Ελλάδα, έρχεται για να πάρει και όχι για να δώσει», δήλωσε με νόημα ο κ. Αλεβιζόπουλος, ο οποίος επεσήμανε πως με τα έργα που προβλέπει το master plan να γίνουν στο αεροδρόμιο της πόλης, τα οποία θα κοστίσουν περίπου 50 εκατ. ευρώ, αυτό θα αναπτυχθεί και θα διαδραματίσει έναν πραγματικά καθοριστικό ρόλο. Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, ο οποίος θα πραγματοποιήσει σειρά τέτοιων επισκέψεων και σε άλλες περιοχές, ξεκινώντας από την Καλαμάτα, κάλεσε όλους και κυρίως τους φορείς της Αυτοδιοίκησης να βοηθήσουν σε αυτήν την κατεύθυνση, αφού όπως είπε η ιδιωτικοποίηση κρύβει πολλούς κινδύνους! «Προσφύγαμε στη δικαιοσύνη και υπάρχει ένας ογκωδέστατος φάκελος, ο οποίος από την Εισαγγελία Πρωτοδικών, εστάλη στην Εισαγγελία Εφετών και από εκεί στον Άρειο Πάγο, για να καταλήξει σήμερα, στην Εισαγγελία Μαύρου Χρήματος. Οι Γερμανοί δεν βοηθούν στην ανάπτυξη, επιδοτούνται από το ελληνικό δημόσιο», ανέφερε ο κ. Αλεβιζόπουλος και εξήγησε πως ενώ ο ελληνικός λαός γνωρίζει ότι θα πάρει 1,5 δισ. από την πώληση των 14 αεροδρομίων καταλήγει να είναι εγγυητής για 1 δις και χρεωνόμαστε στον προϋπολογισμό μας, αντί να εισπράξουμε, ενώ συγχρόνως επιδοτούμε…

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΔΙΤ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ

Στη συνέχεια, έδωσε άλλη μια πολύ χρήσιμη πληροφορία, η οποία θέλει την Ευρωπαϊκή Ένωση να έχει αποφασίσει πως τα αεροδρόμια με κίνηση κάτω των 2 εκατ. επιβάτες, πρέπει να κλείσουν! «Αν υπάρχει κάποιος που θέλει να διαθέσει 50 – 60 εκατ. ευρώ για να αναπτύξει την Καλαμάτα και να κάνει… απόσβεση μετά από 30 χρόνια ας έρθει, αλλά τα στοιχεία, δείχνουν ότι είναι απαγορευτική οποιαδήποτε επένδυση μέσω δανείου», σημείωσε και συνέχισε λέγοντας πως εδώ και 16 χρόνια προσπαθεί να πείσει πως το αεροδρόμιο, δεν είναι μόνο μια πύλη εισόδου και πόλος έλξης τουριστών και πέταξε τη… βόμβα της «κρυφής» συμφωνίας, πίσω από τη ΣΔΙΤ. «Είναι μια σύνθετη πράξη και πρέπει να συνεργαστούν και να καταλήξουν όλοι, στο τι θέλουν. Ειδικά σε ένα αεροδρόμιο όπως αυτό της Καλαμάτας. Για τα 23 αεροδρόμια, η κυβέρνηση ξεκινάει μια διαδικασία ΣΔΙΤ, για να δείξει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επιβίωσης, ότι δεν θα μπουν ιδιώτες σε αυτό το παιχνίδι. Έτσι, αυτό που έχουμε συμφωνήσει, είναι ότι τα αεροδρόμια αυτά, πρέπει να μείνουν στο κράτος. Να φύγουν από το ΤΑΙΠΕΔ και να γυρίσουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Στα Χανιά πήρε η Fraport ένα έτοιμο αεροδρόμιο χωρίς ούτε ένα ευρώ, έχοντας υλοποιηθεί ένα έργο όπου είχαν γίνει πολλές παρεμβάσεις από Κοινοτικά Προγράμματα και την Υπηρεσία και κάνει αύξηση 5 ευρώ λόγω των έργων αυτών που δεν έκανε! Είναι ή όχι απάτη; Χρειάζεται πολιτική βούληση των κυβερνήσεων αν θα αναπτυχθεί η Καλαμάτα και όχι η μιζέρια του τύπου: Ξέρετε το κράτος δεν έχει χρήματα. Δυστυχώς, υπάρχουν χρήματα και κατάσχονται από αυτούς που εκβιάζουν», δήλωσε ο Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος καταληκτικά, ανέφερε πως ζήτησαν να τον δουν στελέχη της Fraport, αναφορικά με τις διαφωνίες που εκφράζει και όπως τόνισε, τους είπε πως πιστεύει πως ήρθαν να ελέγξουν την οικονομία και τον τουρισμό της χώρας και όχι να επενδύσουν.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ