Σε… απόγνωση ο εμπορικός κόσμος της Καλαμάτας – Στο ναδίρ η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών

ΥΠΟΤΟΝΙΚΑ ΟΙ ΘΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ “ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ”…

ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ παγωμένη είναι αυτήν την περίοδο η αγορά της Καλαμάτας, καθώς μετά τις εκπτώσεις και τη Λευκή Νύχτα, οι καταναλωτές, έστρεψαν το αγοραστικό τους ενδιαφέρον αποκλειστικά, στις ανάγκες των παιδιών, στο πλαίσιο της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.

Γραφική ύλη, βοηθήματα, ξενόγλωσσα, φόρμες και παπούτσια, είναι μερικά μόνο από αυτά που αγοράζουν τις τελευταίες ημέρες οι γονείς, έχοντας αφήσει όλα τα υπόλοιπα, ακόμη και τις υποχρεώσεις τους, σε δεύτερη μοίρα.
Ο “πάγος” αυτός όμως, δεν είναι… τωρινός! Φέτος, οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, με μοναδική εξαίρεση την περίοδο του Οκτωβρίου, λόγω επισκεπτών, αλλά και η Λευκή Νύχτα, πήγαν χειρότερα από τα προηγούμενα χρόνια, αποδεικνύοντας έτσι, πως η έξοδος από τα μνημόνια, είναι μόνο στα… χαρτιά. Η 6η Λευκή Νύχτα, αν και ο κόσμος ήταν πολύς, έλαβε διαστάσεις γιορτής, με όσους συμμετείχαν, να διασκεδάζουν και να κάνουν βόλτες ως το πρωί, όπως συμβαίνει στα καλά διοργανωμένα πανηγύρια και να αφήνουν τις αγορές σε… δεύτερη μοίρα! Άλλωστε, όσο δελεαστικές και αν είναι οι τιμές κάποιου προϊόντος, αν κανείς δεν έχει χρήματα, δεν μπορεί να το αγοράσει και αυτό, είναι που δεν καταλαβαίνουν, όχι οι διοργανωτές προφανώς, αλλά εκείνοι που μιλούν για ανάπτυξη, έξοδο από τα μνημόνια και… καλύτερες ημέρες.

ΣΤΟΝ… ΑΕΡΑ(;) Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ

“Η 6η Λευκή Νύχτα, ήταν χειρότερη από κάθε προηγούμενη χρονιά, ενώ και οι εκπτώσεις, δεν πήγαν καλά, με μοναδική εξαίρεση τον Αύγουστο των τουριστών”, δήλωσε μιλώντας στη “Φ” η Λίλιαν Ψηλάκη, αποκαλύπτοντας πως προσανατολίζεται στην αλλαγή ημερομηνίας, καθώς όπως είπε, η διοργάνωση πρέπει να έρθει πιο κοντά στον Δεκαπενταύγουστο, οπότε βρίσκεται στο… πικ της, η επισκεψιμότητα. Η κα Ψηλάκη πάντως, εξέφρασε τον προβληματισμό της για την επόμενη χρονιά, τονίζοντας πως η πορεία της Λευκής Νύχτας, ανεξάρτητα από την αλλαγή ή όχι, ημερομηνίας, θα εξαρτηθεί και από την ανάδειξη του νέου δημάρχου, αφού αν δεν στηριχθεί από το Δήμο η διοργάνωση, προφανώς και δε θα μπορεί να γίνει…
Η ιδέα αυτή άλλωστε, ήταν του Παναγιώτη Νίκα, ο οποίος δε θα είναι και πάλι υποψήφιος, κι έτσι είναι άγνωστες -όπως και ο ίδιος ακόμη- αι βουλαί του… επόμενου δημάρχου. Οι εκλογές, θα γίνουν το Μάιο, η 7η διοργάνωση θα πλησιάζει και ο Εμπορικός Σύλλογος της Καλαμάτας, είναι βέβαιο πως δεν μπορεί να στηρίξει μόνος του, την προσπάθεια αυτή, η οποία όπως αποδείχθηκε φέτος, περισσότερο από ποτέ, αποσκοπεί τελικά, κυρίως, στην προβολή της πόλης.

Γεωργία Αναγνωστοπούλου

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ