Το… αδιαχώρητο στην Καλαμάτα και τη Μεσσηνία αλλά, δυστυχώς, μόνο για τον Δεκαπενταύγουστο!

ΚΑΚΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Η ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

ΑΔΙΑΧΩΡΗΤΟ, επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στην Καλαμάτα, την οποία έχουν επιλέξει πάρα πολλοί, Έλληνες κυρίως, επισκέπτες, για λίγες στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς, με αφορμή την αυριανή, μεγάλη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου.

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

karalhs-dhmhtrhs1

Οι πληρότητες, στις περισσότερες μονάδες, αλλά και στα ενοικιαζόμενα δωμάτια, αγγίζουν το 100%, με αντίστοιχα καλή, να είναι η εικόνα και στις υπόλοιπες περιοχές του νομού, χωρίς αυτό όμως, να χαρακτηρίζει, συνολικά, το φετινό καλοκαίρι! Η κατάσταση, ήταν σε γενική γραμμές κακή, με τον πρόεδρο των ξενοδόχων Μεσσηνίας, Δημήτρη Καραλή, μιλώντας στη «Φ» να κάνει λόγο για μια, μη αναμενόμενη χρονιά και να λαμβάνει πρωτοβουλία, προκειμένου να μην υπάρξουν αντίστοιχα προβλήματα, του χρόνου του καλοκαίρι.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Στην κατεύθυνση αυτή, την επόμενη κιόλας εβδομάδα, θα συγκαλέσει το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης, προκειμένου να συζητήσει τα δεδομένα, με τους υπόλοιπους ξενοδόχους και να ζητήσει συνάντηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για να καταλήξουν στην Περιφέρεια, η οποία όπως άφησε να εννοηθεί, δε σχεδιάζει στη σωστή βάση. Μάλιστα, είπε με νόημα, πως δεν τους κάλεσαν σε διάλογο, στη βάση του σχεδιασμού… «Δεν πειράζει! Θα πάμε εμείς!

Την επόμενη εβδομάδα, σύσσωμο το Δ.Σ. της Ένωσης θα κάνει επαφή με πρόεδρο Επιμελητηρίου, δύο – τρεις δημάρχους και την Περιφέρεια, για να δούμε τις μπορεί να γίνει! Χρειάζεται συνέργειες, αλληλεγγύη και συνεργασία», ανέφερε ο κ. Καραλής, φανερά απογοητευμένος από τη συνολική πορεία του φετινού καλοκαιριού, αφού προφανώς, με τις λίγες ημέρες τον Αύγουστο, δεν μπορεί να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες και τα τεράστια έξοδα, των επιχειρηματιών του κλάδου, όπως και της εστίασης.

ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 100% Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ!


«Είχαμε βάλει τον πήχη ψηλά, όμως υπάρχει… κόπωση, σε πολλούς προορισμούς και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ήταν μη αναμενόμενη η χρονιά, η οποία ξεκίνησε καλά τον Απρίλιο και τον Μάιο, αλλά στην συνέχεια, άρχισε να φθίνει. Αυτή τη στιγμή, λόγω Δεκαπενταύγουστου, βρισκόμαστε στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, με την εβδομάδα αυτή, να είναι εβδομάδα αιχμής. Η πληρότητα είναι δεδομένη, αν και δεν παρατηρείται το φαινόμενο της… υπερχείλισης, που βλέπαμε κάποτε, είναι απλώς, μια άνετη πληρότητα», δήλωσε ο πρόεδρος των ξενοδόχων, τονίζοντας πως χάρη στην ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου, τα «σκήπτρα», κρατά η Καλαμάτα! Άλλωστε, η περιοχή, διαχρονικά, βασίζεται στους Έλληνες και γι’ αυτό οι φορείς που σχεδιάζουν, οφείλουν να το κάνουν με βάση τις πραγματικές ανάγκες, καθώς πέραν της ποιότητας, ο μαζικός τουρισμός, για να… αποδώσει, χρειάζεται κλίνες. Και αυτό, είναι ένα σημείο τριβής για πολλούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις αυξητικές τάσεις του αεροδρομίου της Καλαμάτας, αποκρύπτοντας «εντέχνως», πως πολλοί από αυτούς τους επισκέπτες, ξοδεύουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα, σε διάφορες περιοχές της νοτίου Πελοποννήσου, μη μένοντας αποκλειστικά στην πόλη και στο νομό.

ΚΑΚΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ – ΕΛΛΙΠΗΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

«Είναι μη αναμενόμενη η εικόνα που διαμορφώνεται, αφού οι πληρότητες, δεν εξελίχθηκαν ομαλά κι έτσι, τα αποτελέσματα, δε θα είναι αυτά που προσδοκούσαμε», τόνισε ο Δημήτρης Καραλής, ο οποίος κάλεσε τους φορείς να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί. «Το επόμενο διάστημα, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προβληματισμένοι και να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για το 2019! Αν δεν προετοιμαστούμε, τα πράγματα δε θα είναι καλύτερα! Ήδη, είναι αργά, αλλά μπορούμε να προλάβουμε, τουλάχιστον στον εναλλακτικό τουρισμό, καθώς ο μαζικός, διαμορφώνεται σε σχέση με τα αεροπορικά δρομολόγια», ανέφερε, τονίζοντας πώς όλοι πρέπει να προβληματιστούν από τη φετινή τουριστική σεζόν. «Η Περιφέρεια, έχει τον πρώτο λόγο, διότι αυτή διαχειρίζεται τους πόρους και θα πρέπει επιτέλους, να καθίσουμε σε ένα τραπέζι και να πάρουμε τις αποφάσεις. Χρειάζεται κεντρικός σχεδιασμός, αφού αυτό, είναι το Α και το Ω! Δεν μπορεί ο κάθε ξενοδόχος μόνος του, να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να βγει στις αγορές. Αυτό είναι αδύνατο!

Μπορεί να γίνει μόνο σε κεντρικό επίπεδο. Οι αγορές, πάντα παίρνουν μηνύματα από τις εκθέσεις και εκεί, χρειάζεται συμμετοχή και κάποιες δράσεις», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, τονίζοντας πως το προϊόν μας, πωλείται σε συγκεκριμένες αγορές. «Δεν μπορούμε να πάμε σε μαζικό τουρισμό, αφού χρειάζεται μεγάλες μονάδες. Εμείς έχουμε άλλο προϊόν… Από μόνο του, το αεροδρόμιο δεν «περπατάει», χρειάζεται πάρα πολλά», δήλωσε καταληκτικά, καταθέτοντας τον προβληματισμό του, ο Δημήτρης Καραλής.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ