Συνεχίζεται η «γελοία» γενοκτονία των Ελλήνων που… θυσιάζονται άσκοπα σε επικίνδυνους δρόμους!

ΒΑΡΥΣ Ο ΦΟΡΟΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ τρόπο, επιβεβαιώθηκε τις τελευταίες ημέρες στη Μεσσηνία, η καλπάζουσα αυξητική τάσης της… γενοκτονίας των Ελλήνων στους δρόμους! Την παραμονή του Δεκαπενταύγουστου, μια ημέρα μετά το σοβαρότατο τροχαίο στο δρόμο της Μεσσήνης, τη ζωή του έχασε ένας νέος άνθρωπος, ο οποίος χτυπήθηκε από αυτοκίνητο που οδηγούσε ηλικιωμένος, στην «καρδιά» της Καλαμάτας!

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Το δυστύχημα αυτό, «ταρακούνησε» πολλούς, όμως προφανώς και δεν είναι αρκετό να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του Έλληνα, η οποία σε συνδυασμό με τους δρόμους, τα… χαλαρά πρόστιμα και την έλλειψη παιδείας, κυριολεκτικά, σκοτώνει! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές, με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ ανά ώρα, όπως αποκάλυψε πρόσφατα, ο γνωστός οδηγός αγώνων, Ιαβέρης.

ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ

nearos-mhxanh-3

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στην Αθήνα ο 26χρονος που «καρφώθηκε» στο τρακτέρ στο δρόμο της Μεσσήνης

Ας δούμε λίγο τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες, έγιναν τα τελευταία τροχαία με τις μηχανές και ας αναλογιστούμε…
Το πρώτο, από το οποίο τραυματίστηκε βαρύτατα ένας 26χρονος γυμναστής, από την Καλαμάτα, ο οποίος εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε Νοσοκομείο της Αθήνας, σημειώθηκε σε έναν δρόμο επικίνδυνο, από τον οποίο διαρκώς, «ξεφυτρώνουν» οχήματα που βγαίνουν από παρακείμενους δρόμους και επιχειρήσεις. Μέχρι πρόσφατα, καθώς μπορεί κανείς πια να χρησιμοποιήσει ως ένα σημείο, την έξοδο του περιμετρικού προς Μεσσήνη, ήταν ο μοναδικός δρόμος που οδηγούσε στην περιοχή, με το γνωστό «στένεμα» στη γέφυρα του Παμίσου, ενώ ακόμη και ο κόμβος στο αεροδρόμιο με τη ραγδαία ανάπτυξη, είναι υπόθεση λίγων μηνών. Στις αρχές τις εβδομάδας λοιπόν, ο νεαρός κινείτο με τη μηχανή του προς Μεσσήνη στο δρόμο αυτό, όταν καρφώθηκε σε τρακτέρ που έστριψε προς τη ΣΥΚΙΚΗ… Τα αίτια του ατυχήματος, είναι υπόθεση των ειδικών, οι συνέπειες όμως, πρέπει να καταγράφονται και το πρόβλημα, να αναδεικνύεται, σε μια προσπάθεια όλοι, να συνετιστούμε, να χρησιμοποιούμε τα οχήματα ως μέσα μεταφοράς και να βοηθήσουμε ο καθένας από την πλευρά του, προστατεύοντας τον εαυτό του, να πάψει αυτή η δραματικής μορφής γενοκτονία των Ελλήνων. «Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στην ηλικία των 30 ετών, ενώ το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία δυστυχήματα είναι ηλικίας 15- 29 ετών», δήλωσε ο γνωστός σε όλους μας Ιαβέρης, δίνοντας και μια άλλη παράμετρο, την οποία έστω και μόνο γι’ αυτό, θα έπρεπε να είχε χρόνια τώρα, λάβει υπόψιν της η πολιτεία.

«ΛΙΓΟΙ» ΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ…ΛΙΓΟΤΕΡΗ, Η ΑΝΗΜΠΟΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!

«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία. Ποσό, πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι», ανέφερε φανερά εκνευρισμένος και χρόνια τώρα, προβληματισμένος ο… κατά κόσμον Αναστάσιος Μαρκουΐζος, ο οποίος στάθηκε στην έλλειψη παιδείας, που είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων. «Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει παιδεία. Δεν υπάρχει αλληλοσεβασμός. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όπως ξεκινάμε από το σπίτι μας το πρωί, έτσι πρέπει να γυρνάμε. Υπάρχουν οικογένειες από πίσω που μας περιμένουν. Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον εαυτό και τους άλλους. Τα παιδιά στο παιδικό κάθισμα, όλοι οι επιβάτες να φορούν ζώνη, όχι υψηλές ταχύτητες. Φθάσαμε να οδηγούμε αυτοκίνητο και λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ», σημείωσε εύστοχα και πρότεινε ως μέτρο που θα «τσούξει» τον Έλληνα, την αύξηση των προστίμων. «Τα πρόστιμα πρέπει να αυξηθούν και όχι να μειωθούν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους. Επίσης, συχνά, θα πρέπει να προβάλουμε όχι ατυχήματα για συνετισμό, αλλά τις στιγμές της κηδείας των θυμάτων, αλλά και την επόμενη μέρα των ατόμων που έμειναν ανάπηροι. Επίσης, οι γονείς οφείλουν να γίνουν καλύτεροι κατά τη διάρκεια της οδήγησης, καθώς τα παιδιά αντιγράφουν τους γονείς σε μεγάλο βαθμό. Αν δεν είναι αυτοί σωστοί, ούτε και αυτά θα γίνουν σωστά».

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

Φέτος, η αλήθεια είναι πως με την επέκταση του μέχρι πέρυσι πιλοτικού μαθήματος για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στα Δημοτικά της Αθήνας, στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, στα σχολεία όλης της χώρας, γίνεται ένα μικρό πρώτο βήμα, καθώς τα παιδιά μας, πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως «μαγκιά», είναι να είσαι ζωντανός και αρτιμελής, ικανός να απολαμβάνεις τη ζωή και να κυνηγάς τα όνειρά σου! Βέβαια, πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά! Πολλά, για τα οποία ευθύνεται διαχρονικά, η υποτίθεται οργανωμένη πολιτεία! Αυστηρά μέτρα, αφαίρεση διπλώματος για πάντα, σε αρκετές περιπτώσεις και παραβάσεις στους δρόμους. Κόμβοι για παράδειγμα, όπως στους δρόμους της Σουηδίας, που θα εμπόδιζαν τους ανεγκέφαλους οδηγούς να τρέχουν! Μέτρα γι’ αυτούς που το μόνο που διαθέτουν είναι ένα μηχανάκι και βάζουν επάνω τα παιδιά τους υψηλότατα πρόστιμα και διαρκείς έλεγχοι!

Και κάπου εδώ, ας έρθουμε στο δυστύχημα της παραμονής του Δεκαπενταύγουστου, που έγινε στην «καρδιά» της Καλαμάτας!

ΤΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΣΤΗΝ ΦΑΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΕΣ… ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΟΚ!

Από το θανατηφόρο δυστύχημα… μέρα μεσημέρι στη Φαρών όπου έχασε τη ζωή του ο 39χρονος Χαράλαμπος Καραμπάγιας

Από το θανατηφόρο δυστύχημα… μέρα μεσημέρι στη Φαρών όπου έχασε τη ζωή του ο 39χρονος Χαράλαμπος Καραμπάγιας

Ήταν περίπου στις 11:30 το πρωί, όταν ο 39χρονος σεφ, Χαράλαμπος Καραμπάγιας, ανέβαινε τη Φαρών με τη μηχανή του, όταν ξαφνικά εμβολίστηκε από επιβατηγό αυτοκίνητο που οδηγούσε ηλικιωμένος, με αποτέλεσμα να… εκτοξευτεί και να πέσει πάνω στο αυτοκίνητο 28χρονης, βρίσκοντας τραγικό θάνατο! Ο άτυχος άνδρας, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του και ο άδικος χαμός του, έκανε όλη την Καλαμάτα, να… παραμιλά!
Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, πολλοί, είπαν θα κλειδώσω μέχρι να φύγουν οι τουρίστες τη μηχανή και άλλοι, πως θα την πουλήσουν… Όλοι, στάθηκαν στην επίσημη ανακοίνωση της Τροχαίας, η οποία έκανε λόγο για ηλικιωμένο οδηγό. Ο άνθρωπος αυτός, ο οποίος προφανώς δεν ήθελε να σκοτώσει κανέναν, ήταν σχεδόν 90 ετών! Ομογενής από την Αμερική, ο οποίος βγήκε στο δρόμο, διασχίζοντας την Πλάτωνος μη σταματώντας στο Stop… Τα λόγια, είναι περιττά! Η απόδοση ευθυνών, υπόθεση άλλων, όμως όλοι μας, πρέπει να ξαναδούμε ορισμένα πράγματα και να κάνουμε αυτό που δεν πράττει η πολιτεία, προσέχοντας και μαθαίνοντας στα παιδιά μας, τα αυτονόητα!
Το κράνος, η ζώνη, η συνετή οδήγηση, η τήρηση του ΚΟΚ, η μη χρήση αλκοόλ και κινητού, η απόφαση να κάτσουμε στο τιμόνι, όταν πραγματικά μπορούμε, σώζουν ζωές και μπορούν από μόνα τους, να σταματήσουν την απίστευτη αυτή, γενοκτονία των σύγχρονων Ελλήνων!

 

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ