Από τις «καλές» Σχολές σε εκείνες που άμεσα θα φέρουν… δουλειά!

ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Με το βλέμμα  στραμμένο στις Σχολές που θα οδηγήσουν στην άμεση επαγγελματική αποκατάσταση ή ακόμη και στο εξωτερικό, είναι οι περισσότεροι υποψήφιοι φοιτητές, οι οποίοι ρίχνονται στη μάχη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στον καιρό της εδραιωμένης κρίσης.

Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Χθες, άνοιξε η… αυλαία για τους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), οι οποίοι στην πλειονότητά τους, φαίνεται να ξεκίνησαν… με το δεξί, καθώς το θέμα της έκθεσης, ήταν αρκετά εύκολο! Οι εξεταζόμενοι, κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με το αν το σχολείο οφείλει, παράλληλα με την εκπαιδευτική, να ασκεί και την παιδευτική λειτουργία, ενώ πρότειναν τρόπους με τους οποίους εκπαιδευτικοί και μαθητές/μαθήτριες, μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση του παιδευτικού χαρακτήρα του σχολείου.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

ΕΥΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ,  ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ…

«Το κείμενο, ήταν πολύ εύκολο να το κατανοήσεις, οπότε η περίληψη έβγαινε, ενώ τα συνώνυμα – αντώνυμα ήταν και αυτά, πολύ εύκολα», δήλωσε στη «Φ» η Βλαντιμίρα Ναϊντένοβα, επισημαίνοντας πως η μοναδική δυσκολία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, ήταν στο πρώτο σκέλος της έκθεσης, το οποίο χαρακτήρισε πιο «επικίνδυνο» αφού όπως είπε, ήθελε προσοχή για να μη βγεις εκτός θέματος. «Το δεύτερο σκέλος, ήταν πολύ εύκολο και εύχομαι να… πάνε έτσι και τα άλλα μαθήματα», ανέφερε η Βλαντιμίρα, τονίζοντας πως θα προσπαθήσει να εισαχθεί στο  Πολυτεχνείο της Αθήνας ως χημικός μηχανικός ή μηχανικός υπολογιστών, διαφορετικά, αφού δίνει και δεύτερο πεδίο θα επιδιώξει την φαρμακευτική. «Η αποκατάσταση, είναι πράγματι δύσκολη, όμως αυτός είναι ο τομέας που θέλω να ασχοληθώ και θεωρώ πως εκεί θα είμαι αποδοτική και καλή, για την κοινωνία γενικότερα», μας είπε η υποψήφια, η οποία παραδέχθηκε πως έχει σκεφτεί να φύγει στο εξωτερικό. «Σκέφτηκα να μη δώσω καν Πανελλήνιες, αλλά δίνω μια ευκαιρία στα ελληνικά Πανεπιστήμια που είναι πάρα πολύ καλά», ανέφερε, με το Γιώργο – Μάριο Φιλιππόπουλο, να επιλέγει όπως πολλοί, το δρόμο των Σωμάτων Ασφαλείας, που όσο και αν είναι δύσκολος, έχει τουλάχιστον άμεση αποκατάσταση. «Τα θέματα ήταν πράγματι εύκολα, ήταν όλα προφανή», μας είπε, ξεδιπλώνοντας τους στόχους του και το «πασπαλισμένο» με… πραγματικότητα, όνειρό του. «Εγώ θέλω να εισαχθώ στην Πυροσβεστική ή στην Αστυνομία. Μου άρεσαν πάντα, αλλά αν δεν ήταν το θέμα της άμεσης αποκατάστασης, ίσως να επέλεγα πρώτα την Ιστορία – Αρχαιολογία», τόνισε ο υποψήφιος της θεωρητικής κατεύθυνσης, επισημαίνοντας πως δε θέλει να φύγει από την Ελλάδα. Στην ίδια κατεύθυνση, ήταν και οι δηλώσεις του Αίαντα Παπαγιαννόπουλου, ο οποίος, ήταν από αυτούς που χαρακτήρισε απαιτητικά, τα θέματα, πλην της έκθεσης, τονίζοντας πως αυτό που χρειαζόταν, ήταν ένα σωστό σχεδιάγραμμα. «Γενικά, οι γλωσσικές ασκήσεις, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Ήταν λέξεις που χρησιμοποιείς στην καθημερινότητα, δε θα δυσκόλευαν ένα μέσο μαθητή. Η περίληψη ήθελε λίγη προσοχή», ανέφερε, δηλώνοντας πως επιθυμεί να εισαχθεί στη Σχολή της Αθήνας, να σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων, αφού η κρίση όπως είπε, έχει παίξει ρόλο, την απόφαση που είχε μεν, λάβει από μικρός.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ…

Ξεκάθαρος στη θέση του να φύγει από την Ελλάδα της κρίσης, ήταν ο Νικόλας Σάμιος, ο οποίος άλλωστε, από μικρός, ονειρευόταν να μοιάσει στον Τζόρνταν Μπέλφορτ, τον γνωστό «Λύκο της Wall Street»! «Έχω και τον ξάδερφό μου έξω και θέλω να γίνω κι εγώ διάσημος και πλούσιος, έχω μεγάλα όνειρα», δήλωσε ο νεαρός υποψήφιος, τονίζοντας πως το θέμα, ήταν ένα από αυτά, με το οποίο είχαν ασχοληθεί στο Τμήμα του, πολύ στο σχολείο. «Δεν είχε κάτι πολύ δύσκολο, τα συνώνυμα ή τα αντώνυμα δηλαδή, ήταν αυτά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή όπως το «αναβαθμίζουμε – υποβαθμίζουμε». Εγώ πάντως, έτσι κι αλλιώς θα πάω στο εξωτερικό, απλώς δίνω Πανελλαδικές για… καλό και για κακό, αφού έχω αμερικάνικη υπηκοότητα και έχω ήδη δώσει και εκεί εξετάσεις, τις οποίες έχω περάσει με επιτυχία».

ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ

Οι… κυνηγοί του «ονείρου» πολλοί, με τους περισσότερους, να προσπαθούν να… βολέψουν την πραγματικότητα μέσα σε αυτά και με κάποιους άλλους, να μην κάνουν βήμα πίσω από τα «θέλω» τους. «Εγώ χορεύω από μικρή και θέλω να περάσω ΤΕΦΑΑ  για να το εξελίξω. Χορεύω πάρα πολλά χρόνια και θέλω να ασχοληθώ με το χορό», δήλωσε ξεκάθαρα η Ιωάννα Γεωργιοπούλου, που χαρακτήρισε το θέμα, αναμενόμενο. «Περιμέναμε να πέσει κάτι σε σχέση με τη Γλώσσα και την εκπαίδευση. Εμένα με δυσκόλεψε περισσότερο το σωστό – λάθος, που ήταν αντί της ανάπτυξης παραγράφου, αφού ήταν κάπως ασαφές, αλλά γενικά ήταν εύκολα», δήλωσε, με το ίδιο στόχο της Γυμναστικής Ακαδημίας, να έχει και ο Βασίλης Τυπάλδος. «Εγώ έχω μοναδικό στόχο τη Γυμναστική Ακαδημία», ανέφερε τονίζοντας πως το μόνο που πρόσεξε, για να μην κάνω κάποιο λάθος από βιασύνη, ήταν τις διατυπώσεις, αφού το θέμα ήταν πολύ εύκολο.

ΛΙΓΟΣΤΕΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

petropoilos-panagiwths

Η διαδικασία, κύλησε πολύ ομαλά στη Μεσσηνία, όπως δήλωσε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου Παναγιώτης Πετρόπουλος, που ήταν χθες στην Καλαμάτα, επισημαίνοντας πως είχε γίνει πολύ καλή προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα. Αυτό που προκάλεσε αίσθηση ωστόσο, ήταν η παραδοχή του κ. Πετρόπουλου, ότι κάθε χρόνο, ο αριθμός των μαθητών λιγοστεύει, δείγμα της υπογεννητικότητας, με την εκτίμηση ότι κάθε χρόνο οι μαθητές θα είναι λιγότεροι, σε ποσοστό μάλιστα, που θα αγγίξει το 30% σε ορίζοντα δεκαετίας, πραγματικά, να σοκάρει.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ