Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Κλείνουν οι μπάρες σε 16 σταθμούς
Στην τελική ευθεία η ολοκλήρωση της μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς σήμερα, Τρίτη (15/4) κλείνουν οι μπάρες σε 16 ακόμη σταθμούς, όπως αποφάσισε η ΣΤΑΣΥ.
Από σήμερα Τρίτη (15/05) και τις 10 το πρωί θα κλείσουν όλες οι μπάρες στους σταθμούς από Εθνική Άμυνα έως Σύνταγμα στην γραμμή 3 και από Σεπόλια έως Δάφνη στη γραμμή 2.
Το καθολικό κλείσιμο θα συνεχιστεί το πρωί της Τετάρτης, όπου αναμένεται να κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς του Νέου Κόσμου, του Σταθμού Λαρίσης, καθώς και του Μεγάρου Μουσικής.
Όσον αφορά τους σταθμούς Μοναστηράκι, Ομόνοια και Πανεπιστήμιο οι μπάρες θα παραμείνουν ανοικτές.
Ήδη από την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε το προσωρινό κλείσιμο και των πυλών ΑΜΕΑ πιλοτικά σε συγκεκριμένους σταθμούς έστω να δουν για το κατά πόσο το επιβατικό κοινό είναι έτοιμο για την εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση αυτή της ΣΤΑΣΥ συνάντησε την αντίδραση συνδικαλιστών οι οποίοι προειδοποίησαν για προβλήματα λόγω δυσλειτουργιών και εκκρεμοτήτων του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η γραμμή του ΗΣΑΠ όπου το κλείσιμο των πυλών των σταθμών καθυστερεί λόγω έλλεψης προσωπικού. Η ΣΤΑΣΥ προκειμένου να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του κλεισίματος των πυλών στα τέλη του μήνα και οι σταθμοί να έχουν το απαραίτητο προσωπικό, «τρέχει» για να τοποθετήσει εργαζόμενους στη θέση του σταθμάρχη μετά από την απαραίτητη ολιγοήμερη εκπαίδευση
Μεγάλο πρόβλημα παραμένει η μετακίνηση ανέργων και ΑΜΕΑ με τη χρήση προσωποποιημένων καρτών.
Ο ΟΑΣΑ δεν έχει δώσει καμία οδηγία σε επιβάτες που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και δεν έχουν παραλάβει ακόμα τις κάρτες τους με αποτέλεσμα οι επιβάτες να πρέπει να επιλέξουν από μόνοι τους είτε να βρούνε λύση με τους υπευθύνους είτε να προχωρήσουν σε επανέκδοση των καρτών τους σε εκδοτήριο (επί πληρωμή) αν και οι αιτήσεις που έχουν κάνει μέσω διαδικτύου εκκρεμούν από τον περασμένο Ιανουάριο.
Μεγάλη καθυστέρηση υπάρχει και στην ενημέρωση του λογισμικού των παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων σε σταθμούς του Μετρό προκειμένου αυτά να είναι σε θέση να εκδίδουν και να επαναφορτίζουν ηλεκτρονικά εισιτήρια.