Κάθε εταιρεία θέλει να καλλιεργήσει τον επόμενο Steve Jobs ή να αναπτύξει το επόμενο ισοδύναμο του iPhone για τον κλάδο της, αλλά τι πρέπει να κάνει ενώ περιμένει να εμφανιστεί ένας τέτοιος οραματιστής;

Αντί να προσπαθήσουν να στηριχθούν σε μια μικρή ομάδα ιδιοφυών ανθρώπων με μεγάλες δυνατότητες, οι εταιρείες μπορούν να εκμεταλλευτούν τη σχεδιαστική σκέψη για να κατασκευάσουν συστηματικά μια γέφυρα, σύμφωνα με την Jeanne Liedtka, καθηγήτρια στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Virginia Darden του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια. «Δεν είναι ή το ένα ή το άλλο – μπορείτε να κάνετε και τα δύο».

Η σχεδιαστική σκέψη είναι μια μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων που χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων για την επίλυση σύνθετων ζητημάτων. Προωθεί μια ανθρωποκεντρική και επαναληπτική προσέγγιση σχεδιασμένη γύρω από τον χρήστη της προτεινόμενης λύσης.

Διαβάστε την συνέχεια στο fortunegreece.com