Πριν από 13 χρόνια ακριβώς, Φεβρουάριος του 2005 και μία ανάρτηση στο insomnia.gr ήταν η πρώτη “διαφήμιση” που έκανε γνωστή την γέννηση του skroutz.gr . Την ανάρτηση την είχε κάνει ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβλουλος σήμερα της Skroutz ο οποίος μαζί με τον Γιώργο Αυγουστίδη και τον Βασίλη Δήμο αποτελούν την αρχική ομάδα που δημιούργησε την εταιρεία.

Τα κολακευτικά σχόλια για την μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης στα 15 e-shop που συνεργάζονταν με την πλατφόρμα δεν αρκούσαν για να πάρει μπροστά η Skroutz. Οι ίδιοι το πρωί δούλευαν στις “κανονικές” τους δουλειές και τα απογεύματα ασχολούνταν με το site. Παράλληλα όπως ανέφερε και ο Γιώργος στην “ιστορική” ανάρτηση στο insomnia, “o server (σ.σ. που είχαν τότε) είναι για πολλές σφαλίαρες. Όσο κρατήσει, έχω στείλει ήδη email στο Πρόεδρο της Δημοκρατίας να μας δανείσει για να πάμε σε έναν καλύτερο servera”.

O Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ανταποκρίθηκε δεν όμως το ίδιο και με την εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία Dionic η οποία αντί να τους δανείσει έριξε 300.000 ευρώ στην εταιρεία, εξαγοράζοντας το 50% της Skroutz το 2006.

Βλέποντας και οι τρεις αρχικοί μέτοχοι ότι πλέον το πράγμα αρχίζει και σοβαρεύει, τον επόμενο χρόνο παραιτούνται από τις δουλειές τους και αφιερώνονται αποκλειστικά στο skroutz. Τα πρώτα γραφεία τους ένα γκαράζ και το προσωπικό όλο και όλο τέσσερα άτομα. Στα εντυπωσιακά γραφεία που διαθέτουν στην Νέα Ιωνία σήμερα, οι εργαζόμενοι ξεπερνούν τους 130 (ήταν 96 το 2015) και τα καταστήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ξεπερνούν τα 2.650.

Για την Dionic η επένδυση των 300 χιλ. ευρώ πίσω στο 2006 στην Skroutz αποδείχθηκε χρυσοφόρα. Με ζημιές εκατομμυρίων σχεδόν κάθε χρόνο, μόνο στο 6μήνο του 2017 ήταν 3,26 εκατ. ευρώ, η ανάγκη για ρευστό που θα μείωνε την οικονομική αιμορραγία. Η πώληση της συμμετοχής της στην Skroutz που ανακοίνωσε χθες στο Χρηματιστήριο έφερε στα ταμεία της 10 εκατ. ευρώ.

Δείτε τη συνέχεια στο News247.gr