Ομολογουμένως στην Ελλάδα η αγορά ζύθου ήταν ανέκαθεν μια αγορά στην οποία τη μερίδα του λέοντος απολάμβαναν ξένα brands. Οτιδήποτε ήταν ξενόφερτο και ορμώμενο εκ βορείου Ευρώπης, ήταν συνάμα και ποιοτικό  αφού συνδεόταν με χώρες που διέθεταν μακρά παράδοση. Ωστόσο, τα δεδομένα φαίνεται να αλλάζουν άρδην σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντας στις μικροζυθοποιίες την ευκαιρία που τους αξίζει και βάζοντας στο παιχνίδι τους εκάστοτε τοπικούς παραγωγούς.

Τρανό παράδειγμα η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ), η οποία μέσα στην κρίση κέντρισε το ενδιαφέρον επενδυτών, έκανε «focus» στην ελληνικότητα των προϊόντων της κερδίζοντας παράλληλα το «στοίχημα» της εξωστρέφειας.

Επικεφαλής της ΕΖΑ είναι ο Αθανάσιος Συριανός, ο οποίος έχει ενεργό ρόλο στην εγχώρια επιχειρηματική σκηνή, καθώς είναι μέλος του ΣΕΒ και αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου. Γεννημένος από Έλληνα πατέρα και Γερμανίδα μητέρα, έχει βρεθεί πολλές φορές στη δυσμενή θέση να υπερασπιστεί την Ελλάδα και τα όσα υφίσταται ο λαός της στα χρόνια της κρίσης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com