Για ιδιοτέλεια κατηγορεί το δήμαρχο Μεσσήνης, ο Στάθης Αναστασόπουλος για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος

Λάβρος κατά του δημάρχου Μεσσήνης ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου και πρώην δήμαρχος Στάθης Αναστασόπουλος, ο οποίος με… αιτία, την καθυστέρηση γύρω από το Καλαμάτα – Ριζόμυλος και αφορμή τις πρόσφατες ανακοινώσεις Χαρίτση και τη συνάντησή του με το Γιώργο Τσώνη, αναφορικά με το Δημοτικό Σχολείο του Πεταλιδίου, «ξεσπάθωσε» σε μια προσπάθεια να βάλει τα… πράγματα, στη σειρά που τους πρέπει. Ο Στάθης Αναστασόπουλος, «φωτογράφησε» τον δήμαρχο, κάνοντας λόγο για κάλυψη προσωπικών του συμφερόντων, όσων αφορά στο θέμα του μεγάλου οδικού άξονα και τον κατηγόρησε για… πολιτική, άλλων δεκαετιών. «Από το προσχέδιο της μελέτης που έχει κυκλοφορήσει, φαίνεται ένα σημείο το δρόμου, όπου διαγράφεται ένα «s», η λογική λέει πως θα έπρεπε εκεί, να υπάρξει ευθεία, όμως το… s, παραμένει, κάτι που δημιουργεί υπόνοιες και ανασφάλειες, ειδικά στους κατοίκους της Ανάληψης, οι οποίοι με κάλεσαν εκεί και μου εξέφρασαν τον φόβο τους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Στάθης Αναστασόπουλος, καταγγέλλοντας τον Γιώργο Τσώνη, για… ένοχη σιωπή.

ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΤΣΩΝΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ…ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥ

«Ο σχεδιασμός των νέων μεγάλων έργων, επιβάλλεται να γίνεται με όρους 21ου αιώνα και όχι της δεκαετίας του 1950, ιδιαίτερα στη λογική να «περάσει από το χτήμα του τάδε παράγοντα ή να το παρακάμψει», αυτά, δεν πρέπει να υπάρχουν σήμερα και ο σχεδιασμός, πρέπει να γίνει με πραγματικούς όρους ανάπτυξης. Ας σταματήσει ο κ. Τσώνης την ένοχη σιωπή του. Δεν έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα, δεν έχει εισαγάγει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, παρ’ ότι το έχουμε ζητήσει πολλές φορές και εκτιμώ πως λειτουργεί με προσωπικά κριτήρια, επιλέγοντας να ενημερώσει παρασκηνιακά την κυβέρνηση για τη βελτίωση του υφισταμένου δικτύου, με την πρόταση αυτή, επίσης να έχει βαλτώσει σήμερα», δήλωσε ο πρώην δήμαρχος, που στάθηκε και στην ουσία της υπόθεσης, τονίζοντας πως το κόστος των δύο επιλογών, θα είναι σχεδόν ίδιο και επισημαίνοντας πως η παραλιακή χάραξη, την οποία θέλει όλη η ευρύτερη περιοχή, μπορεί να ξεκινήσει αύριο το πρωί!

Η ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ

«Ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, αφορά το μεγαλύτερο μέρος του νομού και είναι ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα της Μεσσηνίας. Είναι γνωστό ότι είναι απολύτως έτοιμη, η μελέτη της παραλιακής χάραξης, που έχει και εγκεκριμένους όρους και θα μπορούσε αύριο να δημοπρατηθεί. Παράλληλα επίσης, είναι γνωστό ότι ο ΜΟΡΕΑΣ, στο πλαίσιο της συμβατικής του υποχρέωσης, εκπονεί τη μελέτη της αναβάθμισης του υφιστάμενου δρόμου, με βελτιώσεις και παρακάμψεις, η οποία είχε ανακοινωθεί πως θα τελειώσει μέσα στο 2016, όμως ακόμη, δεν την έχουμε δει και είναι σε κάποιο συρτάρι του υπουργείου Περιβάλλοντος. Να θυμίσω δε, ότι υπάρχουν συλλογικές αποφάσεις για την παραλιακή χάραξη, από το Δήμο Καλαμάτας, τα Δημοτικά Συμβούλια της δικής μας Αρχής, αλλά και όλων των προηγουμένων της Μεσσήνης, όπως και του Δήμου Πύλου – Νέστορος», δήλωσε ο κ. Αναστασόπουλος, τονίζοντας πως αν δε γίνει άμεσα κάτι, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μη γίνει το έργο. «Χάνουμε πολύτιμο χρόνο, στενεύουν τα χρονικά περιθώρια και δηλώνω κατηγορηματικά, ότι αν αυτό το έργο χαθεί, την ευθύνη, θα την έχει αποκλειστικά, ο κ. Τσώνης», ανέφερε και κάλεσε τον κ. Τσώνη, μια ακόμη φορά να φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η… ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ

Στη συνέχεια, ο Στάθης Αναστασόπουλος, αναφέρθηκε στην πρόσφατη ανακοίνωση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση αναφορικά με το Δημοτικό Σχολείο του Πεταλιδίου, επισημαίνοντας πως αυτό, ήταν ένα έργο το οποίο είχε εξασφαλίσει η δική του Δημοτική Αρχή. «Είναι πραγματικά, ένα θέμα σοβαρό και είναι λυπηρό το γεγονός, ότι μέχρι σήμερα, δεν έχει κατασκευαστεί.

Θέλω από την πρώτη στιγμή να συγχαρώ τον κ. Χαρίτση, ο οποίος με το που ενημερώθηκε, αμέσως έσπευσε και χρηματοδοτεί το έργο, σύμφωνα με τον δήμαρχο. Εμείς επί θητείας μας, πιέσαμε και καταφέραμε την ένταξή του για χρηματοδότη με 500 χιλ. ευρώ. Δημοπρατήθηκε τον Απρίλιο του 2013 και εντός του έτους, υπεγράφη και σύμβαση με τον ανάδοχο, ο οποίος δεν ολοκλήρωσε το έργο, γιατί το κτίριο, όπως όλα τα παλιά δημόσια κτίρια, δεν είχε οικοδομική άδεια. Έτσι, χάθηκε χρόνος και διαλύθηκε η εργολαβία. Στη συνέχεια, κπονήσαμε μελέτη για οικοδομική άδεια αυθαιρέτου, η τακτοποίηση του οποίου, έγινε στις 22 Ιανουαρίου 2015, μερικές ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του κ. Τσώνη, όμως δυστυχώς από τότε, μέχρι και τη στιγμή που ενημέρωσε τον κ. Χαρίτση, έχει χαθεί πολυτιμότατος χρόνος, που είναι εις βάρος των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου», δήλωσε ο κ. Αναστασόπουλος, κατηγορώντας τη Δημοτική Αρχή Τσώνη, ότι δεν εκμεταλλεύτηκε την επανανεργοποίηση της χρηματοδότησης και επισημαίνοντας πως τα χρήματα τα οποία διαθέτει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ο κ. Χαρίτσης, θα μπορούσαν να διατεθούν για την κάλυψη οποιασδήποτε άλλης ανάγκης της περιοχής, όπως το δρόμο Τζάνε -Πανιπέρι – Καλοχώρι, ή την αγροτική οδοποιία που είναι σε… κακά χάλια. Ακόμη, απάντησε στα όσα τον κατηγόρησαν για την αντίθεσή του στη λήψη δανείου για την ανάπλαση  του ιστορικού κέντρου της Μεσσήνης, την οποία είχε ως δήμαρχος μελετήσει, τονίζοντας πως δάνεια, πρέπει να λαμβάνονται για έργα ζωτικής σημασίας, όπως το αρδευτικό του Τρικόρφου, το οποίο θα συνέβαλε στο διπλασιασμό της παραγωγής της χοντρολιάς.

Τέλος, ο πρώην δήμαρχος, άσκησε κριτική στη νυν δημοτική αρχή και για άλλα ζητήματα, όπως τα προβλήματα στους δρόμους, φέροντας ως παράδειγμα την Αρχαία Μεσσήνη, όπου από τις καταστροφές που είχαν γίνει, τα μπάζα είχαν φτάσει στο δρόμο, τον άξονα Τρίοδος –  Αριστομένης, αρμοδιότητας της Περιφέρειας, από την οποία δε διεκδικεί όπως είπε, τα αυτονόητα ο Γιώργος Τσώνης και τα μικρά φράγματα και τα αρδευτικά έργα.

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ