Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων ετών, σε συνδυασμό με την αλματώδη διείσδυση του Διαδικτύου στην καθημερινότητα, έχουν επιφέρει καταιγιστικές αλλαγές στο τοπίο των media. Τα “νέα” media κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην προτίμηση του κοινού, φέρνοντας επανάσταση στην επικοινωνία, την ενημέρωση και τη ψυχαγωγία.

Ο όρος “new media”  περικλείει κάτω από την “ομπρέλα” του όλο το φάσμα των μέσων εκείνων που αξιοποιούν τις δυνατότητες τις πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών και των ψηφιακών και online τεχνολογιών: Ιστοσελίδες, εφαρμογές κινητής, social media, multimedia, online τηλεοπτικές πλατφόρμες, ακόμη και viideo games, απαρτίζουν μεταξύ άλλων άλλο το ευρύ φάσμα των νέων μέσων.

Τα new media έρχονται συχνά σε σύγκρουση και αντιδιαστολή με τα “παραδοσιακά” και “παλιά” media, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα, αν και είναι γεγονός ότι στην πράξη αλληλοσυμπληρώνονται και εξακολουθούν να συνυπάρχουν στη συνείδηση του κοινού στο οποίο απευθύνονται. Γεγονός είναι επίσης ότι την ώρα που η αναγνωσιμότητα, η τηλεθέαση και η ακρόαση των “παραδοσιακών” μέσων συρρικνώνεται όλο και περισσότερο, η διείσδυση των new media καταγράφει αλματώδη αύξηση και ανάπτυξη σε όλες τις ηλικίες, όλες τις χώρες, όλες τις κοινωνικές ομάδες, συμπαρασύροντας ανάλογα και τα διαφημιστικά έσοδα από τη λειτουργία τους.

Διαβάστε τη συνέχεια στο News247.gr