Survivor 2018: Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε η πρεμιέρα
To Survivor επέστρεψε το βράδυ της Κυριακής στις οθόνες μας και, όπως ήταν αναμενόμενο, μονοπώλησε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η πρεμιέρα του παιχνιδιού έκανε 44,8% στο σύνολο της τηλεθέασης και 55,6% στο δυναμικό κοινό, αναδεικνύοντας τον ΣΚΑΙ σε κυρίαρχο της prime time ζώνης.
Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, το διάστημα 21:30 και 21:44.
Διαβάστε επίσης:
Πρεμιέρα για το Survivor 2018 με πρόταση γάμου: Η συγκινητική έναρξη
Survivor 2018: Αυτή είναι η ομάδα που κέρδισε το πρώτο αγώνισμα
Survivor 2018: Η ανακοίνωση του Τανιμανίδη για τα νέα δεδομένα του παιχνιδιού