Μονοδρόμηση της Ναυαρίνου από Φαρών μέχρι Ακρίτα και στο… βάθος πεζόδρομος!

ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ Ε.Π.Ζ. ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

ΣΕ «ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΥΣ» ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ…

 

Κατά πλειοψηφία, ενέκρινε χθες, την ανάπλαση της οδού Ναυαρίνου από Φαρών έως την Ακρίτα, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (Ε.Π.Ζ.) του Δήμου Καλαμάτας, ανάβοντας το «πράσινο φως» για το έργο, που περνά και από το Δημοτικό Συμβούλιο, με την προοπτική, χωρίς ιδιαίτερο κόστος, αν χρειαστεί στο μέλλον, να πεζοδρομηθεί!  Σε πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί η ανάπλαση της περιοχής που περικλείεται ανάμεσα στις οδούς Φαρών και Ακρίτα, μήκους 240 περίπου μέτρων και πλάτους 13 περίπου μέτρων, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων που αφορούν στους κάθετους προς αυτήν δρόμους, αλλά και της συναρμογής της περιοχής ανάπλασης, με αυτή του νότιου πεζοδρομίου.
Η κυκλοφορία των οχημάτων  στην κατεύθυνση δύσης – ανατολής, θα γίνεται σε ένα δρόμο συνεπίπεδο, στρωμένο με  κυβόλιθους βαρέως τύπου. Λίγο πιο νότια, δημιουργείται μια ουδέτερη ζώνη – λωρίδα ασφαλείας πλάτους περίπου 1μ. μεταξύ του προτεινόμενου δρόμου και του υφιστάμενου ποδηλατόδρομου, για το διαχωρισμό των αξόνων κυκλοφορίας ποδηλάτων και οχημάτων και διαπλάτυνση του βορείου πεζοδρομίου, με ταυτόχρονη κατάργηση της στάθμευσης των μοτοσυκλετών και τη δημιουργία μόνο θέσεων προσωρινής στάθμευσης οχημάτων τροφοδοσίας στα αντίστοιχα οικοδομικά τετράγωνα, που απαρτίζουν το μέτωπο της ανάπλασης. Θέσεις στάθμευσης μηχανών, δημιουργούνται μόνο στις κάθετες προς την Ναυαρίνου οδούς, Μαιζώνος και Βύρωνος και μέχρι το ύψος της οδού Σανταρόζα.

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ

Η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης, θα πραγματοποιείται διαμέσου της οδού Ακρίτα και στη συνέχεια, τα οχήματα είτε θα ακολουθούν την οδό Κρήτης – εάν πρόκειται να ακολουθήσουν πορεία προς τα δυτικά – είτε την οδό Φαρών ή ακόμα και την οδό Ακρίτα. Η μελέτη, προβλέπει εγκατάσταση νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού στο βόρειο πεζοδρόμιο, με την τοποθέτηση σύγχρονων και μοντέρνων φωτιστικών σωμάτων τύπου LED και φύτευση άκαρπων μουριών, σε γραμμική διάταξη. Θα πραγματοποιηθούν επίσης, εργασίες κατασκευής αγωγών ύδρευσης, παροχών ύδρευσης και αγωγών ομβρίων, με την όλη παρέμβαση να έχει σχεδιαστεί με κριτήριο την αναβάθμιση της παραλιακής ζώνης, τη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά πρωτίστως την εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΤΟΥ…  ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

Γύρω από τα… οφέλη όμως, χθες, κυριάρχησε αν μη τι άλλο σύγχυση, καθώς στη διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής, ακούστηκαν «απίθανα» πράγματα και εκτυλίχθηκαν, απολαυστικά… απίστευτοι διάλογοι! «Έχουν προβλεφθεί για τους εργαζομένους που θα διασχίζουν το δρόμο από βορρά προς νότο, διαβάσεις ή μέτρα», ρώτησε ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας Σταμάτης Μπεχράκης, για να πάρει μια απάντηση δίχως… προηγούμενο, από τον πρόεδρο της επιτροπής και αντιδήμαρχο, Δημήτρη Δημόπουλο. «Ο κάθε δρόμος, το κάθε έργο, γίνεται για το σύνολο των πολιτών και όχι για να δουλεύουν τα μαγαζιά, τα οποία δουλεύουν, επειδή υπάρχει ο δρόμος. Δεν υπάρχει ο δρόμος, για να δουλεύουν τα μαγαζιά! Είναι ένα θέμα, το οποίο δεν οφείλουμε να το λάβουμε υπόψη, με την έννοια, ότι δεν ξέρω καν, αν είναι νόμιμο να περνάει ο καθένας το δρόμο και να σερβίρει στην απέναντι πλευρά του καταστήματος», δήλωσε ο κ. Δημόπουλος, τονίζοντας πως δεν μπορεί να ληφθούν μέτρα μόνο για τους εργαζομένους! «Τι είναι αυτά που λέτε τώρα; Σε όλη  τη Ναυαρίνου έτσι συμβαίνει», παρατήρησε ο δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας Μιχάλης Αντωνόπουλος, για να πάρει μια ακόμη πιο… απίθανη απάντησε από τον πρόεδρο της επιτροπής. «Ξέρετε τι μου λέτε τώρα; Δηλαδή αν σε μια χώρα επιτρέπεται η ανθρωποκτονία, θα ήταν νόμιμο για μας, να οργανώσουμε γκρουπ με σκοπό το κυνήγι; Δεν θα υπάρξει διάβαση μόνο για τον εργαζόμενο, τον οποίο τον σεβόμαστε μεν, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει», ανέφερε ο Δημήτρης Δημόπουλος, με τον κ. Μπεχράκη να ρωτά πως γίνεται τότε, να εισπράττει ο Δήμος τέλη! Στο σημείο αυτό, παρενέβη ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ανδρέας Καραγιάννης, ο οποίος ανέφερε πως «το γκαρσόνι όταν έχει το δίσκο, θα κοιτάζει μόνο από τη μια πλευρά πια…»! Ο κ. Μπεχράκης, ζήτησε επίσης εκτεταμένα σχέδια για την πρόσβαση των οχημάτων, των πεζών και των ποδηλάτων, με τον κ. Αντωνόπουλο, να παρατηρεί «πως κανείς δε σκέφτηκε ότι πρέπει ο ποδηλατόδρομος να μετακινηθεί1 «Θα τον έχουμε δηλαδή εφόρου ζωής πάνω στο πεζοδρόμιο;», διερωτήθηκε χωρίς να πάρει απάντηση, αφού όπως είπε ο πρόεδρος, αυτά τα ζητήματα έχουν απαντηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Γεωργία Αναγνωστοπούλου

πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ