Λευτέρης Ελευθερίου: «Μαγκώθηκα και τρόμαξα…»
Το ραντεβού μας ήταν στο καμαρίνι του στο θέατρο Αλίκη, μία ώρα περίπου πριν το κουδούνι χτυπήσει, για να τον μεταμορφώσει σε Θόδωρα για την παράσταση Μάλιστα, Κύριε Ζαμπέτα!… Ο Λευτέρης Ελευθερίου χορεύει, τραγουδάει και βρίσκεται στο σανίδι για τρεις ώρες, μέχρι να έρθει η ώρα να ανέβει στη μηχανή του και να κατευθυνθεί στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο – Up Stage, τη δεύτερη παράσταση στην οποία συμμετέχει φέτος με τίτλο Με την Όπισθεν. Το πρόγραμμά του είναι πολύ φορτωμένο, όμως έχει πάντα χρόνο για την οικογένειά του. «Με τη σύζυγό μου, Τατιάνα, θέλαμε να μεγαλώσουμε μόνοι μας τα παιδιά μας. Φυσικά μας βοήθησαν τα πεθερικά μου στην αρχή, όμως θέλουμε να είμαστε από πάνω τους full time» λέει.
Η επιλογή να κάνει οικογένεια και παιδιά στα 33 του χρόνια ήταν απόλυτα συνειδητή. Σήμερα ο γιος του, Ιάσονας, είναι 6 ετών και η κόρη του Μυρσίνη 4. «Θα μου άρεσε να αποκτήσω μια μεγάλη οικογένεια, με πολλά παιδιά, όμως δεν το επιτρέπει ο χρόνος. Κάθε παιδί θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Όταν κάνεις πολλά παιδιά, ειδικά με αυτό το επάγγελμα, το οποίο απαιτεί χρόνο, έχεις τον κίνδυνο να τα μεγαλώνουν άλλοι και μετά να τρέχεις να καλύψεις ένα κενό».
Η οικογένειά του ήταν και ο τρόπος να «γειώνεται» όταν μπήκε στη ζωή του η ξαφνική δημοσιότητα μετά τη συμμετοχή του στο σόου Your Face Sounds Familiar 2. «Η αναγνωρισιμότητα επηρέασε τη ζωή μου. Είδα αλλαγή και στο χαρακτήρα μου. Ό,τι έκανα μέχρι τότε δεν είχε την απήχηση που μου έδωσε η τηλεόραση και το σόου. Μέχρι τότε δεν είχα αντιληφθεί και δεν είχα εικόνα για όλη αυτή την αναγνωρισιμότητα, την αγάπη του κόσμου ή ακόμα και τους haters. Μαγκώθηκα και τρόμαξα. Πολλές φορές υπερεκτίμησα και τον εαυτό μου». Όλο αυτό, όπως λέει, τον οδήγησε να κάνει και κάποια λάθη. «Στο επαγγελματικό κομμάτι άνοιξαν πόρτες και επειδή μέχρι τότε ήμουν περισσότερο σε ερασιτεχνικές ομάδες, δεν ήξερα τις απαιτήσεις που έχει μια δουλειά μέσα από την οποία εκτίθεσαι υπερβολικά και στον κόσμο και στους δημοσιογράφους. Δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω. Νομίζω ότι στις περιπτώσεις που ένας καλλιτέχνης εκτίθεται και έχει απήχηση πρέπει να κοιτάξει πώς θα βρει ανθρώπους που θα τον υποστηρίξουν. Το λάθος μου ήταν ότι δεν βρήκα ένα μάνατζερ ή που δεν δούλεψα σχετικά με το πώς θα συντηρήσω αυτή την εικόνα. Όμως ήρθε παράλληλα με τη δημιουργία της οικογένειάς μου, οπότε ίσως αυτό με γείωνε» παραδέχεται.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.