Από τον Μαρίνο Βυθούλκα,

Τον πρωτοείδα στο YouTube πριν από έναν περίπου χρόνο. Ως ρεπόρτερ της εκπομπής Ό,τι να ’ναι στο ΣΚΑΪ, έβγαινε και έκανε συνεντεύξεις με ένα διαφορετικό τρόπο, καθώς δεν γνώριζε τους celebrities και τους «τρόλαρε» χωρίς δεύτερη σκέψη. Από τις πρεμιέρες θεατρικών παραστάσεων μέχρι τα MadWalk και τα MVMA, ο Θανάσης Πασσάς άφησε γρήγορα το δικό του στίγμα και απέκτησε φανατικό κοινό. «Κάπως έτσι ξεκίνησε το Ό,τι να ’ναι. Ο Μάνος Βουλαρίνος ήθελε κάποιον που να μην ξέρει τίποτα από το star system. Γνώριζα πολύ συγκεκριμένα πρόσωπα, όπως τον Ρουβά, τον Ρέμο και τη Μενεγάκη. Επιλέχτηκα για να κάνω πιο περίεργες ερωτήσεις, ώστε οι συνεντεύξεις μας να είναι διαφορετικές και φρέσκες. Μου αρέσει να είμαι στο δρόμο και να μιλάω με τους ανθρώπους» περιγράφει στο People.

«Ήθελα να παρουσιάσω το ελληνικό Jackass»

Από τότε που ήταν μικρός στη γειτονιά του, τη Νέα Σμύρνη, του άρεσε να κόβει βόλτες και να αναλύει τις προσωπικότητες των ανθρώπων. «Ήμουν μέτριος μαθητής. Αντιδραστικός. Πάντα, όμως, έπαιρνα μέρος σε μαθητικές συγκεντρώσεις και εκλογές γιατί είμαι ένας ρεμούλας Έλληνας. Πολλοί από εμάς έχουμε κάνει τις αμαρτίες μας, γι’ αυτό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε» λέει γελώντας. Σπούδασε στο BCA και εν συνεχεία έκανε μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνιολογία και Διαφήμιση στην Αγγλία. «Μεγάλωσα με εφημερίδες, περιοδικά και τηλεόραση. Θυμάμαι τον εαυτό μου παιδάκι να πιάνω με χιόνια το γερμανικό MTV. Η ιδεολογία των εκπομπών του MTV, που ασχολείται με πιο καθημερινούς ανθρώπους, νέους καλλιτέχνες και όχι με διάσημους celebrities, ήταν κοντά στη νοοτροπία μου. Όταν ήμουν μικρός, ήθελα να παρουσιάσω το ελληνικό Jackass, μια εκπομπή φουλ στις ακρότητες με τους Johnny Knoxville και Bam Margera, που ξεκίνησε στο αμερικανικό MTV το 2000. Μου άρεσε αυτή η ωραία καφρίλα του teenager και οτιδήποτε μη μαζικό. Ήμασταν παιδιά των 90s και των 00s. Πάντα επιθυμούσαμε κάτι το διαφορετικό και πιο μοντέρνο, χωρίς νόρμες και ταυτότητες» εξηγεί. Βέβαια, επιστρέφοντας στην Ελλάδα, έκανε αρκετές δουλειές μέχρι να βρεθεί μπροστά από τις κάμερες.

«Δούλευα στους γερανούς στο λιμάνι του Πειραιά»

Αρχικά εργάζεται ως διαφημιστής σε μεγάλη εταιρεία. Το αυστηρό, όμως, ωράριο του γραφείου και το dress code με κοστούμι και γραβάτα τον εγκλωβίζουν. «Δεν το μπορούσα με τίποτα. Άσε που ποτέ μου δεν ξυρίστηκα και δεν κουρεύτηκα, με αποτέλεσμα να έχω συχνούς τσακωμούς με τον πατέρα μου για το πώς θα βγω στην κοινωνία. Ο πατέρας μου εργαζόταν στο υπουργείο Οικονομικών και ήταν ιδιαίτερα αυστηρός, ειδικά σε θέματα εμφάνισης» παραδέχεται. Τη δουλειά στη διαφημιστική εταιρεία διαδέχεται μια θέση σε μεσιτικό γραφείο, ενώ η συνέχεια δεν είναι του σαλονιού, αλλά του λιμανιού, στον Πειραιά, που θα γίνει ένα μεγάλο σχολείο για τον Θανάση. «Στο λιμάνι εργάστηκα ως σημειωτής. Ουσιαστικά ήμουν κάτω από το γερανό και σημείωνα τον προορισμό των κοντέινερ, σε ποια καράβια φορτώνονται. Ήταν μια ωραία και αντρική δουλειά, η πιο αυθεντική που έκανα, βγαλμένη από ταινία». Και μετά το λιμάνι, επιστροφή στο σαλόνι, καθώς θα κάνει δημόσιες σχέσεις σε μπαρ της Αθήνας.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.