Ποικίλα σχόλια προκάλεσε η διαφήμιση των Jumbo για τις φετινές Απόκριες με πρωταγωνιστή τον πρώην περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη, ο οποίος εμφανίζεται ως Ζορό, όπως είχε κάνει και στο παρελθόν (τις Απόκριες του 2009) και μουσική υπόκρουση τον ύμνο της Νέας Δημοκρατίας με αλλαγμένους στίχους.

Μετά τις αντιδράσεις, η εταιρεία έκανε γνωστό πως αποσύρει το διαφημιστικό, αλλά και θα επανέλθει με καινούργιο, τονίζοντας πως η χρήση του τραγουδιού είναι νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα δικαιώματα από τον συνθέτηγ, αλλά και ότι κάθε σύνδεση του σποτ με πολιτικά κόμματα είναι ατυχής.

Ήδη, το διαφημιστικό «κατέβηκε» από τα social media των Jumbo και το κανάλι τους στο YouTube.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας. Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής.

Επιπλέον, σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από τον συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο. Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».